لرستان در مرز مهران موکب اربعین احداث می‌کند
کد خبر: 4067849
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳

لرستان در مرز مهران موکب اربعین احداث می‌کند

استاندار لرستان از اختصاص یک قطعه زمین به ابعاد سه هزار متر مربع به استان لرستان در مرز مهران برای احداث موکب اربعین خبر داد.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان به همراه جمعی از مسئولان استان لرستان، پنج‌شنبه، نهم تیر از محل احداث موکب لرستان در استان ایلام بازدید و به طور رسمی کلنگ احداث آن بر زمین زده شد.

فرهاد زیویار در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، گفت: سفر به استان ایلام در راستای بررسی شرایط استقرار موکب لرستان در مسیر راهپیمایی اربعین صورت پذیرفت. 

استاندار لرستان افزود: با توجه به در پیش بودن ایام محرم و صفر و ضرورت خدمت‌رسانی به زوار ابا عبدالله الحسین(ع)، از محل استقرار موکب لرستان بازدید شد و پس از بررسی وضعیت، تصمیمات لازم در رابطه با تأمین نیازها اتخاذ شد. 

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته یک قطعه زمین به ابعاد سه هزار متر مربع به لرستان برای احداث موکب اختصاص یافته که در این سفر کلنگ آن به زمین زده شد که در نظر است با پیگیری نسبت به تسریع در ساخت آن اقدامات لازم عملیاتی شود. 

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: اقدامات زمینه‌ای در رابطه با ارائه خدمات به زوار در ایام محرم و صفر و به ویژه در راهپیمایی اربعین از مدت‌ها قبل در قالب برگزاری جلسات هماهنگی در استان انجام شده و با توجه به تشریح وظایف دستگاه‌های اجرایی مشکلی وجود نخواهد داشت. 

زیویار تصریح کرد: مردم ولایت‌مدار و عاشق اهل‌بیت لرستان همواره در ایام محرم و صفر ارادت خود را به امام حسین(ع) و اصحاب با وفایش ابراز داشته و امسال نیز همچون سال‌های گذشته زوار لرستانی در مراسم راهپیمایی اربعین حضور پررنگ خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha