واقعیت‌های دفاع مقدس با زبان هنر بازگو شود
کد خبر: 4065526
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹

واقعیت‌های دفاع مقدس با زبان هنر بازگو شود

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه باید واقعیت‌های دفاع مقدس را به نسل کنونی و آینده با زیان هنر منتقل کنیم، گفت: دفاع مقدس محل روییدن خودباوری، ایثار و ازخودگذشتگی بود، این روحیه را باید در یک محل متمرکز همچون باغ موزه دفاع مقدس برای جوانان بازگو کنیم.

حجت الاسلام شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد امروز، ۳۰ خرداد در بازدید از روند پیشرفت فیزیکی باغ موزه دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه شهدا برای ما پیام دارند، اظهار کرد: باید پیام شهدا را که یک پیام قرآنی است در قالب هنر، تألیف کتاب، شعر و همچنین شیوه‌های مختلف به نسل کنونی و آینده منتقل کنیم.

وی افزود: بخشی از تاریخ لرستان به دوران دفاع مقدس و مبارزات انقلاب برمی‌گردد به‌همین منظور باید به مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس این استان از جهت محتوایی فراتر نگاه کنیم زیرا این مرکز فرهنگی مربوط به تاریخ لرستان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان اضافه کرد: دفاع مقدس نشان داد هر کشوری که بخواهد استقلال خود را حفظ کند باید به منابع داخلی از جمله نیروی انسانی و منابع مادی درون کشور باشد، زیرا زورگویان عالم از هیج تلاشی برای تحریم کشورهای نیازمند کوتاهی نمی‌کنند.

امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه باید واقعیت‌های دفاع مقدس را به نسل کنونی و آینده با زیان هنر منتقل کنیم که اگر خودشان به فکر آینده نباشند با مسائل و مشکلات زیادی روبه‌رو هستند و دشمنان برای ضربه‌زدن به آنها تلاش می‌کنند، گفت: دفاع مقدس محل روییدن خودباوری، ایثار و ازخودگذشتگی بود، این روحیه را باید در یک محل متمرکز همچون باغ موزه دفاع مقدس برای جوانان بازگو کنیم.

وی با بیان اینکه تکلیف‌گرایی در دفاع مقدس بارز شد و این تکلیف‌گرایی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس باید در موزه دفاع مقدس به منصه ظهور بگذاریم، اظهار کرد: مجموعه باغ‌ موزه دفاع مقدس استان لرستان را باید برنامه‌محور و با تعامل و استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی، جوانان انقلابی و با گروه‌های فرهنگی که نشان‌دهنده رویش‌های انقلاب هستند پیش برد.

شاهرخی افزود: باغ‌ موزه دفاع مقدس در حال حاضر وضعیت خوبی دارد که امیدوارم تا موعد مقرری که برای افتتاح تعیین ‌شده این پروژه به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام
captcha