حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها با گفتمان‌سازی ترویج شود
کد خبر: 4065169
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها با گفتمان‌سازی ترویج شود

نماینده ولی‎فقیه در لرستان با بیان اینکه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها باید با گفتمان‌سازی رواج پیدا کند، اظهار کرد: دانشگاه‌ها باید برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف تلاش کنند و دانشجویان باید با ظاهری مناسب و در خور شأن دانشگاه اسلامی در دانشگاه‌ها حضور داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‎فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‎آباد در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان که شامگاه شنبه، ۲۸ خرداد با حضور حجت‌الاسلام مهدی  بیانی، دبیر کارگروه زیست عفیفانه شورای فرهنگ عمومی کشور در خرم‎آباد برگزار شد، گفت: از سالیان پیش تعدادی از دستگاه‌ها برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف مشخص شدند که بحث ترویج فرهنگ حجاب و عفاف را انجام دهند که اگر به وظایف خود در طول این سال‌ها توجه می‌کردند امروز مشکلات کمتر بود.

وی افزود: برای ترویج بهتر فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه لازم است کارگروه زیست عفیفانه زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی با حضور دستگاه‌های مرتبط تشکیل و برای این امر مصوباتی را داشته و اجرایی شود.

امام‌جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: مباحث فرهنگی در دانشگاه‌ها باید به گفتمان تبدیل شود و حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها باید با موازین شرعی و اسلامی همراه باشد زیرا دانشگاه یک مکان مقدس است که نیاز است دانشجویان با رعایت حجاب و عفاف ارزش آن را حفظ کنند.

شاهرخی افزود: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها باید با گفتمان‌سازی رواج پیدا کند، اساتید بسیجی و انجمن‌های اسلامی و نهاد نمایندگی ولی ‌در دانشگاه‌ها به این امر مهم توجه ویژه کنند.

وی اظهار کرد: دانشگاه‌ها باید برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف تلاش کنند و دانشجویان باید با ظاهری مناسب و در خور شأن دانشگاه اسلامی در دانشگاه‌ها حضور داشته باشند که برای تحقق این مهم باید کار فرهنگی انجام داد.

انتهای پیام
captcha