۶۰ برنامه برای تحقق شعار سال در لرستان اجرا می‌شود
کد خبر: 4061165
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴

۶۰ برنامه برای تحقق شعار سال در لرستان اجرا می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه در تدوین برنامه‌های فرهنگی امسال ۶۰ برنامه برای تحقق شعار سال در نظر گرفته شده است، گفت: همه دستگاه‌های فرهنگی علاوه بر این برنامه‌ها باید برنامه فرهنگی و سازمانی خود را جداگانه اجرا کنند.

حجت الاسلام شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، جلسه ابلاغ برنامه‌های فرهنگی سال ۱۴۰۱ دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان به ادارت فرهنگی استان لرستان امروز، دهم خرداد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و دستگاه‌های مربوطه در خرم‌آباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در این جلسه، گفت: هم‌افزایی در اجرای برنامه‌های فرهنگی باعث شده لرستان در حوزه اجرای این برنامه‌ها رتبه اول کشور را کسب کند.

وی افزود: برای اجرای دقیق برنامه‌های فرهنگی سال‌جاری باید همه با هم‌افزایی و گفتمان‌سازی به دنبال اجرای هرچه بهتراین برنامه‌ها دراستان باشیم.

شاهرخی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های فرهنگی علاوه بر این برنامه‌ها بایدذبرنامه فرهنگی و سازمانی خود را جداگانه اجرا کنند، اضافه کرد: در تدوین برنامه‌های فرهنگی امسال ۶۰ برنامه برای تحقق شعار سال درنظر گرفته شده است.

در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام رضا حقیان، ريیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان لرستان هم از ابلاغ این برنامه‌ها به ۳۰ دستگاه فرهنگی خبر داد و گفت: مهمترین محور این برنامه‌ها جهاد تبین، ازدواج آسان، سبک زندگی ایرانی اسلامی و تربیت فرزندان از مدرسه تا دانشگاه است.

انتهای پیام
captcha