ستاد بزرگداشت حضرت معصومه(س) در آموزش و پرورش لرستان تشکیل شد
کد خبر: 4060326
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴

ستاد بزرگداشت حضرت معصومه(س) در آموزش و پرورش لرستان تشکیل شد

سرپرست آموزش و پرورش لرستان با اشاره به تشکیل ستاد برنامه‌ریزی بزرگداشت حضرت معصومه(س) در آموزش و پرورش لرستان، گفت: امیدوارم با آغاز به کار این ستاد بتوانیم برنامه‌های مفید و مؤثری را برای دانش‌آموزان دختر استان داشته باشیم.

تشکیل ستاد بزرگداشت حضرت معصومه(س) در آموزش و پرورش لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، رضا عزتی، سرپرست آموزش و پرورش لرستان در اولین جلسه ستاد برنامه‌ریزی بزرگداشت حضرت معصومه(س) که شنبه، هفتم خرداد در آموزش و پرورش این استان برگزار شد، گفت: ولادت باسعادت حضرت معصومه(س)، ولادت فرخنده انسانی است که وجودش سرشار از خیر و برکت و کلامش رحمت و سرشار از معرفت و حکمت خداوند است.

وی افزود: با توجه به الگوهای شاخص اهل‌ بیت امامان معصوم به‌ویژه حضرت معصومه(س) برای دختران از جمله راستگویی، بردباری، استقامت در برابر ناملایمات و پاکدامنی، در این راستا لازم است از دختران برتر در عرصه‌های مختلف تجلیل شود تا ایجاد انگیزه‌ای باشد که راه روشن و در چارچوب سیره معصومان(ع) را در پیش بگیرند.

عزتی ادامه داد: در این شرایط اجتماعی که فضا برای انواع بلایا و مصیبت‌های اخلاقی و اجتماعی به سمت نسل جوان به‌ویژه دختران ما فراهم است توجه به الگوهای الهی و بهره بردن از نور هدایت‌شان برای ما در همه عرصه‌ها راهگشاست.

در ادامه این جلسه، سیده‌الهام طاهری، رئیس اداره امور بانوان آموزش و پرورش لرستان، گفت: حضرت معصومه(س) تکیه‌گاه عاطفی زنان و مردان ایرانی خصوصاً دختران نجیب و با وقار جامعه ماست، که در پرتو نورانی وجودش می‌توان تقوا، ایمان و پاکدامنی را به نظاره نشست.

انتهای پیام
captcha