مطالبه‌گری صحیح و علمی یک ضرورت است
کد خبر: 4058150
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

مطالبه‌گری صحیح و علمی یک ضرورت است

امام‌جمعه دلفان مطالبه‌گری را یکی از مصادیق بارز امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: مطالبه‌گری صحیح و علمی یک ضرورت برای جلوگیری از گسترش فساد در جامعه و ابزار نظارت عمومی مردم بر عملکرد مسئولان است.

یوسف خانی، امام‌جمعه دلفانبه گرارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف خانی، امام‌جمعه دلفان در دیدار با اعضای مجمع مطالبه‌‌گران شهرستان دلفان که چهارشنبه، ۲۸ اردیبهشت انجام گرفت، مطالبه‌گری را یکی از مصادیق بارز امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: مطالبه‌گری صحیح و علمی یک ضرورت برای جلوگیری از گسترش فساد در جامعه و ابزار نظارت عمومی مردم بر عملکرد مسئولان است.

حجت‌الاسلام مدهنی، معاون اجتماعی قرارگاه صاحب‌الامر(عج) نیز در این دیدار با اشاره به نقش مساجد به عنوان یک پایگاه مردمی از گذشته تاکنون، گفت: بهترین مکان برای انجام فعالیت‌های مطالبه‌گری مساجد سطح شهر و روستاست.

در این دیدار محمد اکبریان‌فیضی، دبیر مجمع مطالبه‌گران استان لرستان در خصوص فعالیت‌های مجمع مطالبه‌گران استان لرستان و روش‌های صحیح مطالبه‌گری مطالبی بیان کرد و افزود: مطالبه‌گری باید با حوصله و صبر انقلابی، اخلاق‌مدارانه و به دور از اهانت و هتک حرمت باشد.

ناصر ناصری، دبیر مجمع مطالبه‌گران دلفان نیز گفت: باید تلاش کنیم فرهنگ عدالت‌خواهی، مطالبه‌گری و نظارت بر عملکرد مسئولان در دلفان گسترش پیدا کند.

زهرا جلالوند، دبیر بانوان مجمع مطالبه‌گران شهرستان دلفان نیز گفت: مطالبه‌گری نباید در جهت منافع حزبی و گروهی باشد و اقدامات مطالبه‌گران باید در زندگی شهروندان اثرگذار باشد.

همچنین هر کدام از اعضای مجمع مطالبه‌گران شهرستان دلفان به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مشکلات و ظرفیت‌های شهرستان دلفان پرداختند.

انتهای پیام
captcha