اجرای ۳ نمایش به ‌مناسبت هفته هنر انقلاب در لرستان
کد خبر: 4048972
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸

اجرای ۳ نمایش به ‌مناسبت هفته هنر انقلاب در لرستان

به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی سه نمایش «ساعتگرد»، «کیف پول»، «شربت نذری» در چهار شهرستان خرم‌آباد، بروجرد، ازنا و الیگودرز اجرا شد.

اجرای ۳ نمایش به ‌مناسبت هفته هنر انقلاب در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی چهار نمایش در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، ازنا و الیگودرز توسط هنرمندان حوزه هنری لرستان اجرا شد.

اجرای نمایش «ساعتگرد» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی آرش رضایی با موضوع زندگی و رشادت‌های عزیز ملت یک ‌شنبه، ۲۱ فروردین در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا و دوشنبه، ۲۲ فروردین در میدان امام خمینی شهرستان الیگودرز اجرا شد .

اجرای نمایش «کیف پول» با موضوع دزدیدن کیف و عذاب وجدان دزدان و در نهایت تحویل کیف به صاحب بیمار آن به کارگردانی امیرحسین یاراحمدی از دیگر اجراهای نمایش در این هفته بود که ۲۱ فروردین در مسجد امام علی(ع) خرم‌آباد اجرا شد.

نمایش «شربت نذزی» نیز به کارگردانی علیرضا بهرامی و مشاور کارگردان عباس خسروی به موضوع تهیه شربت برای هیئت عزاداری می‌پردازد که در این زمینه دچار چالش‌هایی می‌شوند، این نمایش نیز شامگاه دوشنبه، ۲۲ فروردین در مسجد امامزاده دو خواهران برجرود اجرا شد.

انتهای پیام
captcha