نشست روحانیون دانشگاه‌های لرستان با موضوع «جهاد تبیین» برگزار شد
کد خبر: 4043875
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲

نشست روحانیون دانشگاه‌های لرستان با موضوع «جهاد تبیین» برگزار شد

نشست روحانیون دانشگاه‌های لرستان با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد با موضوع «جهاد تبیین» پنج‌شنبه، ۲۶ اسفند برگزار شد.

نشست روحانیون دانشگاه‌های لرستان با موضوع «جهاد تبیین» برگزار شدبه گزارش ایکنا از لرستان، نشست روحانیون دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان با حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، با موضوع تقویت برنامه‌ریزی‌ها در سال آینده با موضوع «جهاد تبیین»، پنج‌شنبه، ۲۶ اسفند در خرم‌آباد برگزار شد.

موضوع اصلی این نشست، ارائه پیشنهادات برای موفقیت هرچه بیشتر در سال آینده برای مفهوم جهاد تبیین در سطح دانشگاه‌های استان بود.

حاضران در این نشست، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را برای ارتقای فعالیت‌ها در راستای جهاد تبیین در سطح دانشگاه‌های استان لرستان را بیان کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان و تعداد دیگری از روحانیون دانشگاه لرستان نیز در این دیدار حضور داشتند.

در جهاد تبیین، منطق اثرگذار و استدلال و همچنین استفاده از روش‌های خلاقانه‌ رسانه‌ای، فرهنگی، اجتماعی و هنری برای تبیین و تشریح ارزش‌های اسلامی، دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران، سبک زندگی ایرانی، اسلامی و... اهمیت فراوانی دارد.

به‌ویژه با گسترش فضای مجازی، جهاد تبیین، جایگاه بسیار مهمی در فعالیت‌های تبلیغی، اطلاع‌رسانی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، دانشگاهی و ... دارد.

انتهای پیام
captcha