منتخبان مسابقات قرآن بسیج در خرم‎آباد معرفی شدند
کد خبر: 4042166
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷

منتخبان مسابقات قرآن بسیج در خرم‎آباد معرفی شدند

منتخبان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن ویژه بسیجیان شهرستان خرم‎آباد جهت راهیابی به مرحله استانی این مسابقات معرفی شدند.

حجت‌الاسلام محمد امیری، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شهرستان خرم‎آبادحجت‌الاسلام محمد امیری، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شهرستان خرم‎آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از معرفی منتخبان مرحله مقدماتی مسابقات قرآن سپاه خرم‎آباد ویژه بسیجیان و خانواده‌های آنها جهت راهیابی به مرحله استانی این مسابقات خبر داد و گفت: این مسابقات قرآنی، یکشنبه، ۱۵ اسفندماه همزمان با سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد که ۱۷۰ متسابق با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: مسابقات بخش بانوان با شرکت ۱۵۰ نفر و مسابقات بخش آقایان نیز با شرکت ۲۰ نفر در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ، مفاهیم و تجوید و در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶سال برگزار شد که منتخبان هر رشته و بخش جهت راهیابی به مرحله استانی این مسابقات معرفی شدند.

امیری با بیان اینکه منتخبان مرحله استانی به مرحله کشوری مسابقات قرآن بسیج راه می‎یابند، اضافه کرد: در بخش بانوان شهلا مهربان، کبری بیرانوند، لیلا برادران و پریسا دهقان‌پور داوری این مسابقات را برعهده داشتند و در بخش آقایان نیز سیدعباس پورهاشمیان، سیداسدالله شاهرخی و حسن‌رضا مرادی داوری را عهده‌دار بودند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شهرستان خرم‎آباد افزود: در بخش برادران و در رشته قرائت ترتیل سیدسامان موسوی، بهرامی و خوش‌رفتار برگزیده شدند و در رشته قرائت تقلیدی محمد دریکوندی، در قرائت تحقیق رضا صدیق و در رشته مفاهیم سیدعلی شاهرخی، در حفظ ۵ جزء قرآن مسلم یادگاری و در حفظ کل قرآن نیز حامد یعقوبی‌زاده و محمدمهدی محمدی‌منش به رتبه‌های برتر دست یافتند.

امیری گفت: در بخش بانوان و در رشته حفظ کل قرآن پریا یعقوبی برگزیده شد و در حفظ ۱۵ جزء کبری احمدی و گلشن سپهری به ترتیب اول و دوم شدند و در حفظ یک جزء نیز منصوره ویسکرمی و مهری میردریکوند اول و دوم شدند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شهرستان خرم‎آباد با بیان اینکه در رشته حفظ ۵ جزء ریحانه میرزایی، سیده فاطمه موسوی و فاطمه کیانی، در حفظ ۳ جزء کوثر صفرزاده، سیده زهرا موسوی و فاطمه میردریکوند برگزیده شدند، اضافه کرد: در رشته حفظ ۳ جزء و در رده سنی زیر ۱۶ سال نیز نرگس قادری، در حفظ جزء ۳۰ رده سنی بالای ۱۶ سال نیز فاطمه محمودوند، ضحی حسیوند و نرگس سالارنژاد برگزیده شدند.

امیری ادامه داد: در رشته قراىت ترتیل بخش بانوان نیز عارفه حیدریان‌منش، سارا یاراحمدی و مهتاب بهرامی برگزیده شدند و در رشته قرائت ترتیل دختران در رده سنی زیر ۱۶ سال فاطمه الماسی، فاطمه بیگی‌نیا و فاطمه زرینی‌فرد و در رشته مفاهیم قرآن با محوریت سوره‌های محمد(ص)، صف و حجرات نیز زینب بهادری، مهتاب مهرابی و‌ مهرناز سعادتی و در رشته ایده‌های قرآنی نیز زینب فیضی به رتبه‌های برتر دست یافتند.

انتهای پیام
captcha