برپایی ۱۳۰ نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در لرستان
کد خبر: 4039770
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
از ابتدای سال انجام شد؛

برپایی ۱۳۰ نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در لرستان

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به برپایی ۱۳۰ مدرسه انقلاب به همت دانش‌آموزان این استان از ابتدای امسال تاکنون، گفت: صد هزار نفر از دانش‌آموزان لرستانی عضو بسیج دانش‌آموزی هستند.

حجت‌الله مؤمنی، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش لرستانحجت‌الله مؤمنی، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با بیان اینکه روی سخن بیانیه گام دوم انقلاب با جوانان است به تشکیل دبیرخانه پیگیری بیانیه گام دوم انقلاب از سوی اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی استان لرستان اشاره کرد و گفت: با هدف تعمیق سرفصل‌ها و محورهای بیانیه گام دوم انقلاب، پویش نقش من در بیانیه گام دوم، در استان لرستان راه‌اندازی شده است.

وی از برپایی ۱۳۰ نمایشگاه مدرسه انقلاب به همت دانش‌آموزان استان لرستان در طول سال‌ جاری خبر داد و افزود: در حال حاضر صد هزار دانش‌آموز لرستانی عضو بسیج دانش‌آموزی هستند.

مؤمنی با بیان اینکه تشکل‌های دانش‌آموزی، تشکل‌های قابل اعتنا و قابلی هستند که علاوه بر فعالیت‌های علمی و فرهنگی در فعالیت‌های اجتماعی و کمک‌های مؤمنانه نیز فعالیت دارند، ادامه داد: در پی شیوع ویروس کرونا بسیج دانش‌آموزی ما توانست با همکاری دانش‌آموزان سراسر استان، پنج میلیارد تومان کمک‌های مؤمنانه را جمع‌آوری کند.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به فعالیت ۵۰۰ دانش‌آموز به‌عنوان نمایندگان مجلس دانش‌آموزی، ادامه داد: از این تعداد ۱۴۰ دانش‌آموز لرستانی نیز به‌عنوان نمایندگان مجلس دانش‌آموزی لرستان در  کشور زیر نظر سازمان دانش‌آموزی فعالیت دارند.

وی یکی از ضروریات و الزامات دانش‌آموزان را مشاوره‌های تحصیلی و روانشناختی دانست و گفت: در این راستا، ۹ مرکز مشاوره و روانشناختی در سطح استان لرستان مشاوره‌های مربوطه را به‌صورت رایگان به دانش‌آموزان ارائه می‌دهند.

انتهای پیام
captcha