دیدار فرمانده نیروی زمینی ارتش با خانواده شهید بهاروند
کد خبر: 3951725
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

دیدار فرمانده نیروی زمینی ارتش با خانواده شهید بهاروند

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه تنی چند از فرماندهان ارتش لرستان، با حضور در منزل شهید عزیز‌الله بهاروند با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار فرمانده نیروی زمینی ارتش با خانواده شهید بهاروندبه گزارش ایکنا از لرستان، امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ۱۴ بهمن‌ماه با حضور در منزل شهید تازه تفحص شده لرستان، شهید عزیز‌الله بهاروند با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه شهید بهاروند، از خانواده‌ای بااصالت هستند، گفت: در ولایت‌مداری این خانواده همین بس که خواهر این شهید خود همسر شهیدی دیگر است و شهید کیومرث امان‌الهی بهاروند به عنوان عموزاده شهید از شهدای سرافراز لرستان است؛ خانواده‌ای یک هویت و پایه انقلابی دارند.

وی با اشاره به اینکه شهدا عاشقان خدا بودند و خداوند آنان را گلچین کرد، ادامه داد: در حدیث آمده است که خدا با شهید معامله می‌کند، به شکلی که مال‌البیع، شهید و خریدار خداست.

حیدری با اشاره به اینکه باید به فضل خدا امیدوار باشیم تا خداوند شهادت را نصیب ما کند، افزود: حرکت در مسیر ولایت حرکت در مسیر شهداست و ولایت‌محوری همان راهی است که شهدا رفته‌اند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه هر کجا نام شهیدی برده می‌شود برای آن احترام قائل هستد، گفت: در تمام سلول‌های جامعه ذکر خیر و خوبی برای شهدا وجود دارد چراکه شهدا مورد تکریم و احترام تمام ملت ایران هستند و بزرگداشت مراسم شهدا حرکت در مسیر ولایت است.

حجت‌الاسلام روح‌اله دریکوند، پژوهشگر حوزه علمیه قم نیز در این دیدار با اشاره به روایتی در باب مقام و مرتبت شهدا، اظهار کرد: در بیانی آمده است که خداوند می‌فرماید من جانشین شهید در خانواده شهید هستم هر کس موجب خوشنودی خانواده شهید شود سبب خوشنودی من خدا شده است.

وی با تقدیر از زحمات همه جانبه امیر خوش‌کنار، ارشد نظامی آجا در لرستان به برگزاری دو مراسم بزرگداشت شهید از طرف لشکر ۸۴ خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: تشییع پیکر مطهر شهید عزیز‌الله بهاروند با برنامه‌ریزی مناسب ارشد نظامی آجا در لرستان از زمان استقبال در فرودگاه تا خاکسپاری به شکلی باشکوه برگزار شد.

انتهای پیام
captcha