ویژه برنامه‌های دهه فجر صداوسیمای لرستان اعلام شد
کد خبر: 3950516
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

ویژه برنامه‌های دهه فجر صداوسیمای لرستان اعلام شد

سرپرست صداوسیمای لرستان از تولید و پخش برنامه‌های متنوع به مناسبت بزرگداشت چهل‌و‌دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای مخاطبان لرستانی خبر داد.

ارسالی // ویژه برنامه‌های دهه فجر صداوسیمای لرستان اعلام شدآرش احمدی، سرپرست صداوسیمای مرکز لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به اینکه صداوسیمای مرکز لرستان برای دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ویژه برنامه‌های متنوعی در ساختارهای مختلف برای مخاطبان خود تدارک دیده است، اظهار کرد: ویژه‌برنامه رادیو لرستان با عنوان «صدای انقلاب» در ایام دهه فجر هر روز ساعت ۹ تا ۱۰ صبح پخش می‌شود و برنامه صبحگاهی رادیو لرستان با عنوان «سلام لرسو» با دعوت از فرمانداران و کارشناسان استان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه برنامه رادیویی و تلویزیونی «چشم‌انداز» که هر روز ساعت ۱۳ همزمان از صداوسیمای لرستان به مدت ۴۵ دقیقه پخش می‌شود با دعوت از مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی استان به بیان دستاوردهای نظام می‌‌پردازد، افزود: برنامه عصرگاهی رادیو لرستان به نام «ایوارتو وخیر» هر روز از ساعت ۱۶:۱۵ تا ۱۷:۳۰ با قسمت‌هایی مانند نمایش طنز رادیویی، سرودهای انقلابی و اسلامی میهمان خانه‌های هم استانی‌ها است کما اینکه پنج برنامه «باغ خاطرات» با بیان خاطرات مردم از دوران انقلاب اسلامی ساعت ۱۲:۲۰ روزهای زوج همراه مردم خواهد بود.

احمدی با اشاره به اینکه برنامه «از شما بشنویم» در دهه فجر و طی روزهای زوج رأس ساعت ۱۰:۳۰ به شرح و معرفی طرح‌های موفق می‌پردازد، ادامه داد: برنامه «قدمگاه خورشید» ساعت ۱۸ به مدت ۲۰ دقیقه با حضور چهره‌های انقلابی استان و با بیان تاریخ شفاهی انقلاب، دوران مبارزه انقلاب را تبیین و تشریح می‌کند.

سرپرست صداوسیمای مرکز لرستان با اشاره به اینکه پنج برنامه «ماهور» که ساعت ۲۲ شب به مدت ۴۵ دقیقه از رادیو پخش می‌شود در این ایام به معرفی موسیقی‌های انقلابی، شعر انقلاب و سرودهایی با موضوع وطن اختصاص پیدا می‌کند، گفت: برنامه «شونشینی» که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰:۳۰ به مدت یک ساعت میهمان خانه‌های لرستانی‌هاست در قالب خاطرات، موسیقی، شعر و گزارش مردمی در این ایام حال و هوای انقلابی به خود می‌گیرد.

وی از تولید ویژه‌برنامه‌های متنوع در سیمای مرکز لرستان در دهه فجر ۹۹ خبر داد و با اشاره به اینکه برنامه «لیسک افتاو» در دهه فجر با حضور فرمانداران و کارشناسان مربوطه، دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را در شهرستان‌های استان صبح‌ها ساعت ۸:۳۰ دقیقه به مدت ۴۵ دقیقه از شبکه افلاک پخش می‌شود، ادامه داد: اخبار افتتاحیه‌ها و برنامه‌های این ایام، خاطرات مردمی، میان برنامه‌های شاد و سرودهای انقلابی از دیگر قسمت‌های این برنامه زنده است.

احمدی با اشاره به اینکه برنامه خانواده سیمای مرکز لرستان با عنوان «خونه امید» که روزهای زوج ساعت ۱۱ صبح به صورت زنده پخش می‌شود، در دهه فجر با دعوت از خانواده‌هایی که در دوران انقلاب حضور و فعالیت داشته‌اند، پخش خواهد شد، بیان کرد: برنامه «نسیم آبادی» خدمات نظام در روستاهای استان را روزهای یکشنبه و چهارشنبه ساعت ۲۰ به تصویر می‌کشد.

سرپرست صداوسیمای مرکز لرستان با اشاره به اینکه در ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه «پژواک» به دستاوردها و خدمات نظام در استان می‌پردازد، گفت: این برنامه به موضوعاتی مثل مینی پالایشگاه پلدختر، آزادراه خرم‌آباد به اراک، شهرک گلخانه‌ای، پتروشیمی و کشت و صنعت می‌پردازد.

وی با ذکر این مطلب که برنامه زنده شبانه با عنوان «وایک» هر شب با دعوت از نخبگان، هنرمندان و ورزشکاران شهرستان‌های استان ظرفیت و توانمندی‌های نقاط مختلف استان را تبیین می‌کند، اضافه کرد: این برنامه با نمایش طنز، اجرای سرودهای انقلابی و گزارش‌های مردمی هر شب ساعت ۲۱ تا ۲۲ میهمان خانه‌های هم استانی‌‌ها می‌شود.

احمدی ادامه داد: برنامه مستند «خاطرات انقلاب» با رویکرد تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی که با مصاحبه با شخصیت‌های انقلابی استان در شهرستان‌ها، رویدادها و اتفاقات دوران انقلاب را بیان می‌کند نیز از تولیدات سیمای لرستان است که در ایام دهه فجر در ۱۰ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای ساعت ۲۲ پخش خواهد شد.

سرپرست صداوسیمای مرکز لرستان با اشاره به اینکه ویژه‌برنامه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ساعت ۹ صبح روز ۲۲ بهمن به مدت دو ساعت به‌صورت زنده از شبکه افلاک پخش می‌شود، تصریح کرد: نورافشانی شب ۲۲ بهمن به صورت زنده پخش خواهد شد کما اینکه مستند «عصر خمینی» در ۲۶ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای هر روز پخش خواهد شد.

سرپرست صداوسیمای مرکز لرستان در ادامه به برنامه‌های واحد خبر اشاره کرد و افزود: باکس ویژه خبری شامل گزارش از شهرستان‌ها، افتتاحیه‌ها و برنامه‌ها دهه فجر در این ایام، هر شب در بخش‌های خبری پخش می‌شود.

وی با ذکر این مطلب که گزارش‌های ویژه حاوی سوژه‌های فاخر از قبیل تولید لاستیک هواپیما در صنایع دفاعی دورود، داروسازی بروجرد، آزادراه خرم‌آباد به اراک، ساخت کاتالیست در پتروشیمی لرستان که قابلیت پخش از شبکه‌های سراسری را دارند، تولید و در این ایام پخش و به شبکه‌های سراسری نیز ارسال می‌شوند، ادامه داد: تریبون آزاد در ایام دهه فجر با موضوع بصیرت افزایی ضبط و پخش می‌شود از طرفی گفتگوی ویژه خبری با حضور استاندار، معاون عمرانی استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس‌کل دادگستری استان لرستان به تعداد ۵ برنامه، ساعت ۲۰ به‌صورت زنده پخش می‌شود.

احمدی از تدارک ویژه فضای مجازی مرکز لرستان به‌مناسبت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: برنامه‌های صدا، سیما و گزارش‌های خبری با موضوع دهه فجر انقلاب اسلامی، تقطیع و در فضای مجازی نشر داده می‌شود.

سرپرست صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: تهیه و تولید مستندهای کوتاه ۳ دقیقه‌ای با موضوع دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین ویژه‌برنامه شب‌های انقلاب، کاری مشترک از فضای مجازی مرکز لرستان و سازمان سراج که هر شب ساعت ۱۹ از سیمای مرکز لرستان پخش خواهد شد از دیگر اقدامات فضای مجازی لرستان برای بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام
captcha