دشمنان به‌دنبال تحریف عدالت‌خواهی و انقلابی‌گری هستند
کد خبر: 3916562
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷

دشمنان به‌دنبال تحریف عدالت‌خواهی و انقلابی‌گری هستند

امام جمعه کوهدشت با اشاره به محکم بودن و استواری انقلاب اسلامی ایران، گفت: مفهموم تنش‌زُدایی، صبر، حجاب، انقلابی‌گری و عدالت‌خواهی از نمونه مواردی است که دشمنان درصدد تحریف آن هستند.

دشمنان دنبال تحریف عدالت‌خواهی، انقلابی‌گری و صبر و حجاب هستندحجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی، امام جمعه کوهدشت، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به ریشه ولایت در قرآن، گفت: ۴۱ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می‌گذرد، الان در یک پیچ تاریخی عظیم قرار داریم و جبهه خط مقاومت و جبهه شیطانی در مقابل هم قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در جبهه‌های نظامی، تفرقه‌افکنی و تهاجم فرهنگی شکست خورده‌اند، عنوان کرد: جریان تحریف ریشه قرآنی داشته و عامه مردم را هدف قرار داده‌است.

طهماسبی با بیان این‌که تصمیم‌سازان جامعه نیز باید هوشیار باشند چراکه دشمن برای آنان هم نقشه دارد و درصدد این است که پیشرفت‌ها، جهادسازندگی و خدمات انقلاب اسلامی را کمرنگ جلوه دهد، افزود: رسانه‌های مُعاند درحال پنهان‌سازی جنایت‌های اسرائیل، عربستان و آمریکا برعلیه مظلومان عالم هستند و باید این را بدانیم زمانی‌که حق و باطل با هم تمیز داده نشود و تصمیم‌ساز اشتباه کند یک فتنه ایجاد می‌شود.

امام جمعه کوهدشت ثبات قدم و روحیه جهادی را رمز موفقیت در تمام عرصه‌ها دانست و عنوان کرد: دشمن علی‌رغم رسانه‌های مختلفی که دارد و با به راه انداختن بحث تابستان داغ، در اهداف خود برعلیه ایران شکست خورده است.

وی با بیان اینکه لازم است با مدیریت جهادی با فساد برخورد شود، اظهارکرد: مبالغی که از مجرمین و متخلفین نظام اقتصادی بازپس گرفته می‌شود، در حوزه تولید وارد شود و با نظارت دقیق بر بازار در زمینه شکوفایی آن کوشش شود.

طهماسبی با اشاره به محکم بودن و استواری انقلاب اسلامی ایران، افزود: مفهموم تنش‌زُدایی، صبر، حجاب، انقلابی‌گری و عدالت‌خواهی از نمونه  مواردی است که دشمنان درصدد تحریف آن است.

امام جمعه کوهدشت عنوان کرد: بحث کاهش جمعیت خود نیز یک جنگ دیگری است که دشمنان درصدد هستند جمعیت کشور را به بهانه مبارزه با مرگ و میر کودکان کاهش دهند تا جمعیت مسلمانان کاهش یابد.

وی با اشاره به خوی استکباری مکرون در حادثه انفجار  اخیر در بیروت، گفت: ماه محرم در پیش است و پرچم امام حسین(ع) همچنان پابرجاست، ان‌شاءالله امسال نیز بنا به فرموده مقام معظم رهبری با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی لازم عزاداری‌های محرم را برگزار خواهیم کرد.

طهماسبی تصریح کرد: یکی‌از اثرات محرم بیمه کردن اسلام و قرآن است لذا مردم باید روضه‌های خانگی خود را در فضای باز با رعایت فاصله‌های اجتماعی و بهداشتی برپا کنند.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha