آمریکا بجز وبا چیزی برای یمن صادر نکرده است
کد خبر: 3865245
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
رهبر انصارالله:

آمریکا بجز وبا چیزی برای یمن صادر نکرده است

گروه بین‌الملل ــ رهبر جنبش انصارالله یمن، امروز، 27 آذرماه، با بیان اینکه آمریکا برای یمن هیچ تمدنی به ارمغان نیاورده است، گفت: دشمن به غیر از وبا چیزی برای یمن صادر نکرده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از المسیره، «سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله در سخنانی که به صورت ویدئو کنفرانس برای شخصیت‌ها و علمای حاضر در مسجد جامع صنعاء پخش می‌شد، از نیروهای ارتش و ایمان آنها تمجید و اعلام کرد که نیروهای یمنی با همین نیروی ایمان خود توانسته‌اند در برابر دشمنان بایستند و با آنها مقابله کنند.

رهبر انصارالله نیروهای ارتش یمن را «قهرمانانی» توصیف کرد که با توکل بر خدا و با اتکای به نیروی ایمان موفق شدند تانک‌های پیشرفته آمریکا را نابود و آن را زیرپای خود بگذراند.

رهبر جنبش انصارالله یمن در ادامه سخنرانی خود با عنوان «ایمان یمانی» تصریح کرد: مقاومت یمنی‌ها نشئت‌گرفته از ایمان آنها است و اگر دشمن نتواند بر فکر و اراده ما تسلط یابد، هرگز نخواهد توانست بر اراضی و حاکمیت ما مسلط شود.

رهبر جنبش انصارالله در ادامه تأکید کرد که دشمن آمریکایی و سعودی برای یمن هیچ تمدنی به ارمغان نیاورده‌اند. دشمنان سرزمین یمن بجز وبا چیزی برای یمن صادر نکرده است.

انتهای پیام
captcha