آمریکا، تروریست به معنای واقعی است
کد خبر: 3862421
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹
عضو ارشد جنبش انصارالله:

آمریکا، تروریست به معنای واقعی است

گروه بین‌الملل ــ‌ محمدعلی الحوثی، آمریکا را تروریست واقعی توصیف کرد و گفت که محاصره و قتل مردم یمن گواه بر صدق این ادعاست.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از المسیره،‌ محمدعلی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن و عضو ارشد جنبش انصارالله، امروز، شنبه در سخنانی اعلام کرد: تروریسم واقعی، تروریسم آمریکا است؛ آمریکایی که ملت یمن را همانند ملت عراق محاصره کرده و سپس آنها را به قتل می‌رساند.

وی در ادامه به عدم تأثیر سلاح‌ها و تجهیزات پیشرفته آمریکا در تسلیم کردن ملت یمن اشاره کرد و گفت: مؤثر نبودن سلاح‌های آمریکایی در مقابله اراده مردم یمن، شکست بزرگی برای آمریکاست که هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

عضو ارشد جنبش انصارالله، همچنین خواستار توقف حملات امارات و عربستان سعودی و رفع محاصره یمن شد و گفت که مردم یمن این قدرت را دارند که با توان موشکی و پهپادی خود به آنها ضربه بزنند.

محمدعلی الحوثی در ادامه، اقدام وزارت خزانه داری آمریکا در قرار دادن نام برخی از شخصیت‌های عراقی در لیست تروریستی را محکوم کرد و آمریکا را عامل اقدامات تروریستی در منطقه دانست.

عضو شورای عالی سیاسی یمن، همچنین اظهارات اخیر مقامات آمریکایی درباره توقیف یک کشتی ایرانی حامل قطعات موشکی برای حوثی‌های یمن را رد کرد و گفت که چنین ادعایی بی‌پایه و اساس است.

انتهای پیام
captcha