مدرسه علمیه کمالیه خرم‎آباد؛ میزبان همایش «وحدت حوزه و دانشگاه»
کد خبر: 3864423
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

مدرسه علمیه کمالیه خرم‎آباد؛ میزبان همایش «وحدت حوزه و دانشگاه»

گروه فرهنگی ــ همایش وحدت حوزه و دانشگاه در لرستان به میزبانی مدرسه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار می‏‌شود.

مدرسه علمیه کمالیه خرم‎آباد؛ میزبان همایش «وحدت حوزه و دانشگاه»به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سید‌محمدباقر موسوی، سرپرست حوزه علمیه لرستان امروز دوشنبه، بیست و پنجم آذر در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید مفتح و سالروز وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: در این راستا همایش وحدت حوزه و دانشگاه، شامگاه سه‌شنبه، ۲۶ آذرماه در مدرسه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش با حضور طلاب  مدارس علمیه کمالیه، صادقیه، رضویه و امیرالمؤمنین(ع) خرم‌آباد و مدارس علمیه فاطمیه و معصومیه(س) خرم‌آباد و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برگزار خواهد شد.

موسوی وحدت بین طلاب حوزه‌های علمیه و دانشجویان دانشگاه‌ها را رمز موفقیت اهداف اسلام و نظام جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: طلاب و دانشجویان باید تلاش خود برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری و خواسته‌های معظم‌له از حوزه و دانشگاه را به‌کار بگیرند.

وی با بیان این‌‌که وحدت حوزه و دانشگاه ثمرات زیادی برای انقلاب داشته است و هر دو قشر همواره برای دفاع از اهداف اسلام و انقلاب تلاش زیادی داشته‌اند، اضافه کرد: حوزه و دانشگاه باید نگاه به آینده و آینده‌پژوهشی داشته باشد و با اتحاد، همدلی، وحدت و برادری برای حل مشکلات کشور تلاش کنند.

سرپرست حوزه علمیه استان لرستان با بیان این‌که وحدت به‌عنوان اصلی مهم از نیازهای امت اسلامی و انقلاب است، گفت: با توجه به این‌که وحدت حوزه و دانشگاه شکوفایی اجتماع را به ارمغان می‌آورد؛ لذا طلاب و دانشجویان باید برای تحقق این مهم همت جهادی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha