اجرای ۱۰۰۰ برنامه قرآنی در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت لرستان
کد خبر: 3830369
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

اجرای ۱۰۰۰ برنامه قرآنی در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت لرستان

گروه فعالیت‌های قرآتی ــ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد لرستان از اجرای سه هزار برنامه در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت کانون‌های مساجد لرستان در محورهای شبکه‌سازی و فضای مجازی، آموزش و توانمندسازی و ... خبر داد و گفت: از مجموع این سه هزار برنامه هزار برنامه آن در حوزه قرآن و عترت است.

قبه گزارش ایکنا از لرستان، محمد ابدالی‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد لرستان عصر شنبه، پنجم مرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان، در تشریح فعالیت‌های کانون‌های مساجد لرستان، به اجرای برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در 250 کانون فرهنگی ـ هنری مسجد لرستان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در رشته‌های قرآن و عترت، شبکه‌سازی و فضای مجازی، آموزش و توانمندسازی، کتاب و کتابخوانی، برنامه‌های هنری و فعالیت‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای هزار برنامه در حوزه قرآن و عترت، افزود: در بخش شبکه‌سازی و فضای مجازی 72 برنامه، برنامه‌های آموزش و توانمندسازی 556 برنامه، کتاب و کتابخوانی 144 برنامه، برنامه‌های هنری 342 برنامه و برنامه فعالیت‌های اجتماعی 900 برنامه اجرایی شده است.

ابدالی‌پور جذب اقشار مختلف به‌ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد، کشف استعدادها، بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی و احیای کارکردهای مساجد برای محلات و مجاورین مساجد را از اهداف و رویکردهای برنامه‌های طرح غنی‌سازی اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد برشمرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، با اشاره به این‌که برنامه‌های ویژه اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان تا پانزدهم شهریور ادامه دارد، گفت: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در کانون‌های مساجد در سال‌ جاری با شعار «اخلاق، نشاط و معنویت» در حال اجرا است.

انتهای پیام

captcha