غنی‌سازی اوقات فراغت ار آسیب‌های اجتماعی می‌کاهد
کد خبر: 3815210
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

غنی‌سازی اوقات فراغت ار آسیب‌های اجتماعی می‌کاهد

گروه اجتماعی ــ فرماندار خرم‌آباد توجه به اوقات فراغت را گامی مؤثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی برشمرد و گفت: یکی از راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی، غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان است.

غنی‌سازی اوقات فراغت ار آسیب‌های اجتماعی می‌کاهدبه گزارش ایکنا از لرستان، اسد عبداللهی، فرماندار خرم‌آباد، سه‌شنبه، هفتم خرداد در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان که در سالن جلسات شماره دو فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت می‌تواند علاوه بر پر کردن ایام تعطیلات جوانان و نوجوانان هم جنبه آموزشی داشته باشد و هم موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در فصل تابستان شود.
وی با ذکر این مطلب که تقریباً ۱۰ دستگاه اجرایی در شهرستان در زمینه اوقات فراغت همکاری دارند، ادامه داد: لازم است دستگاه‌های ذیربط با هماهنگی بیشتر، برنامه مدون را برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان طراحی و اجرا کنند.
عبداللهی با اشاره به این‌که دستگاه‌های مجری باید طی هفته آینده برنامه‌های خود را به فرمانداری اعلام کنند، ادامه داد: یک تیم سه نفره متشکل‌از نماینده فرمانداری شهرستان، نماینده ورزش و جوانان و نماینده دستگاه مرتبط، نظارت بر فعالیت متولیان این موضوع در شهرستان را بر عهده خواهند داشت که گزارشات خود را به‌طور منظم به دبیر ستاد ارائه می‌دهند.
فرماندار خرم‌آباد با ذکر این مطلب که بخشداری‌های تابعه نیز باید با تشکیل ستاد در بخش‌های خود، برنامه‌ریزی لازم را در این خصوص انجام دهد بر نقش فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در شکل‌گیری شخصیت جوانان و نوجوانان، تأکید کرد و افزود: فرهنگ زیربنای توسعه است و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی زمینه ارتقاء همه‌جانبه جامعه را فراهم می‌سازد.

انتهای پیام

captcha