اعزام 25 هزار زائر لرستانی به پیاده‌روی اربعین
کد خبر: 3760137
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

اعزام 25 هزار زائر لرستانی به پیاده‌روی اربعین

گروه اجتماعی ـ مدیر کل حج و زیارت لرستان گفت: امسال 25 هزار و 780 نفر لرستان در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت کردند.

اعزام 25 هزار زائر لرستانی به پیاده‌روی اربعین

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد خسروی، مدیر کل حج و زیارت لرستان امروز، نهم آبان در جمع خبرنگاران، گفت: امسال برای پیاده‌روی اربعین از استان لرستان 25 هزار و 780 نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کردند و ویزا دریافت کردند.
وی اضافه کرد: از مدت‌ها قبل برای اعزام زائران برنامه‌ریزی شده بود و خوشبختانه همه زائران لرستان بدون هیچ مشکلی عازم این سفر شدند و هم‌اکنون در حال بازگشت هستند و بازگشت زائران در حال انجام است که اتوبوس‌های زیادی برای بازگشت زائران به مرز اعزام شده است.
خسروی اضافه کرد: علاوه‌بر اتوبوس‌های اعزامی از سوی ناوگان‌ها، 800 دستگاه از اتوبوس‌های عمومی نیز به مرز اعزام شده‌اند تا در صورت کمبود اتوبوس از این اتوبوس‌ها برای بازگشت زائران استفاده شود.
مدیرکل حج و زیارت لرستان ادامه داد: حدود 60 درصد از زائران اربعین از مرز مهران عبور کردند و زائران لرستانی نیز از این مرز عبور کردند که در مسیر راه در استان و شهرستان‌ها موکب‌هایی برای پذیرایی از زائران اربعین برپا شد و خدمات مورد نیاز را به زائران ارائه دادند و خوشبختانه سال به سال مراسم اربعین حسینی با شکوه بیشتری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha