تکمیل و بهره‌برداری ۱۴ پروژه کتابخانه‌ای لرستان درگرو تأمین اعتبار
کد خبر: 3743429
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰

تکمیل و بهره‌برداری ۱۴ پروژه کتابخانه‌ای لرستان درگرو تأمین اعتبار

گروه فرهنگی ـ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان کمبود فضای مطالعه را یکی‌ از مشکلات و موانع موجود در گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در استان ذکر کرد و گفت: در حال حاضر ۱۴ پروژه کتابخانه‌ای در حال ساخت در استان وجود دارد که تکمیل و بهره‌برداری از آن‌ها در گرو تامین اعتبار مربوطه است.

تکمیل و بهره‌برداری ۱۴ پروژه کتابخانه‌ای لرستان درگرو تأمین اعتبار

به گزارش ایکنا از لرستان، فرشته طهماسبی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان امروز یک‎شنبه، یازدهم شهریور با هدف تسریع در روند ساخت پروژه‌های کتابخانه‌ای استان با حبیب‌اله خجسته‌پور، معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار که در دفتر معاونت سیاسی و امنیتی استانداری لرستان صورت گرفت، مدیرکل کتابخانه‌های عمومیلرستان در سخنانی، کمبود فضای مطالعه را یکی‌از مشکلات و موانع موجود در گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در استان ذکر کرد و گفت: در حال حاضر 14 پروژه کتابخانه‌ای در حال ساخت در استان وجود دارد که تکمیل و بهره‌برداری از آن‌ها در گرو تامین اعتبار مربوطه است.
وی، پیگیری جهت تسریع در روند ساخت پروژ ه‌های کتابخانه‌ای در استان را یکی‌از اولویت‌های اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی لرستان برشمرد و افزود: در تلاش هستیم تا با تکمیل این پروژه‌ها، سرانه زیزبنای مطالعه در استان را افزایش دهیم.
طهماسبی همچنین از عدم پرداخت سهم نیم درصد کتابخانه‌های عمومی توسط سازمان شهرداری انتقاد کرد و عمل کردن شهردار‌ ها به تکلیف قانونی خود در این زمینه را خواستار شد.
حبیب‌اله خجسته‌پور، معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان نیز در این دیدار، اهمیت و نقش مطالعه و کتاب‌خوانی در رشد و ارتقای فرهنگ جامعه را یادآور شد و در خصوص پیگیری جهت رفع مسائل و مشکلات کتابخانه‌های عمومی استان قول مساعد داد.
وی همچنین بر تسریع در روند ساخت پروژه های کتابخانه‌ای استان و به‌ویژه تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی خرم‌آباد تاکید کرد.

انتهای پیام

captcha