مشارکت ۱۵ هزار لرستانی در جشنواره ملی کتابخوانی رضوی/ ۶ شهریور؛ اختتامیه جشنواره
کد خبر: 3740986
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
طهماسبی خبر داد:

مشارکت ۱۵ هزار لرستانی در جشنواره ملی کتابخوانی رضوی/ ۶ شهریور؛ اختتامیه جشنواره

گروه فرهنگی ـ. مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان از برگزاری اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی در تاریخ ششم شهریور در خرم‎آباد خبر داد و گفت: ۱۵ هزار و ۷۳۳ لرستانی در جشنواره کتابخوانی رضوی امسال شرکت کردند که از این تعداد هفت هزار و ۴۲۸ نفر در بخش مکتوب و هشت هزار و ۳۰۵ نفر در بخش الکترونیک مشارکت داشتند.

 مشارکت 15 هزار لرستانی در جشنواره ملی کتابخوانی رضوی/6 شهریور؛ اختتامیه جشنواره

به گزارش ایکنا از لرستان، فرشته طهماسبی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی لرستان امروز، سوم شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال پُرشور مردم لرستان از برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، اظهارکرد: مشارکت گسترده اقشار مختلف مردم استان لرستان در جشنواره کتابخوانی رضوی نشانگر ارادت مردم استان نسبت به ائمه اطهار(ع) و به‌ویژه امام رضا(ع) است.
وی رشد چشم‌گیر تعداد شرکت‌کنندگان جشنواره کتابخوانی رضوی امسال در استان لرستان به نسبت سنوات گذشته را یادآور شد و عنوان کرد: بر طبق آمار موجود در مجموع 15 هزار و 733 نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی امسال شرکت کردند که از این تعداد هفت هزار و 428 نفر در بخش مکتوب و هشت هزار و 305 نفر در بخش الکترونیک مسابقه مشارکت داشتند.
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی لرستان، هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و انجام فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با سیره ائمه معصومین(ع) و به‌ویژه حضرت ثامن‌الحجج(ع) برشمرد و ایجاد شور و شوق کتاب‌خوانی میان آحاد مختلف مردم استان و آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان کتابخانه‌های عمومی با فرهنگ منور رضوی را از مهم‌ترین دستاوردهای برگزاری این جشنواره در استان دانست.
وی در پایان از زحمات تمامی کارکنان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و خبرنگاران و اصحاب رسانه در برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان تشکر کرد و ادامه داد: آیین اختتامیه این جشنواره با حضور مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، کتابداران، اهالی فرهنگ، علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتاب‌خوانی، خبرنگاران و همچنین برگزیدگان این جشنواره فرهنگی، سه‌شنبه ششم شهریور ساعت 9 صبح در سالن همایش حوزه هنری استان لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha