بهره‌مندی ۳۰ هزار لرستانی از گفتمان‌های دینی و مذهبی
کد خبر: 3706921
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
حجت الاسلام غلامی:

بهره‌مندی ۳۰ هزار لرستانی از گفتمان‌های دینی و مذهبی

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از بهره‌مندی ۳۰ هزار لرستانی از گفتمان‌های دینی و مذهبی تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در فعالیت‌های مربوط حوزه جوانان پیش‌قدم است.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان در سال جاری که در استانداری استان برگزار شد، اظهارکرد: دبیر جمعیت زنان فرهیخته لرستان که فعالیت‌های گسترده فرهنگی در حوزه بانوان دارد یک جوان ۳۰ ساله است.
وی با بیان اینکه اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در بحث برگزاری اوقات فراغت رتبه برتر را در سطح کشور کسب کرده است به بهره‌مندی ۳۰ هزار نفر از مردم لرستان از گفتمان‌های دینی و معنوی اشاره و تصریح کرد: کارشناسان تبلیغات لرستان اکثرا از قشر جوان هستند و همین امر نشان‌دهنده توجه این اداره‌کل به حوزه جوانان است.

برگزاری ۵۳۰ گفتمان دینی توسط تبلیغات اسلامی لرستان

حجت‌الاسلام غلامی خاطرنشان کرد: در سطح استان لرستان تعداد ۱۳۵ روحانی مستقر داریم که در حوزه فرهنگی فعالیت می‌کنند این در حالی است که عمده فعالیت‌های فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان با محوریت جوانان برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: تعداد ۵۳۰ گفتمان دینی برای دانش‌آموزان و دانشجویان لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha