تقدیر از ۱۰ دستگاه اجرایی لرستان در بحث اقامه نماز
کد خبر: 3696486
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
حجت‌الاسلام درویش‌پور خبرداد:

تقدیر از ۱۰ دستگاه اجرایی لرستان در بحث اقامه نماز

گروه فرهنگی ـ دبیر ستاد اقامه نماز استان لرستان گفت: با ارزیابی‌ها و نطارت‌های انجام شده در ۸۵ دستگاه اجرایی در استان، ۱۰ دستگاه به علت فعالیت‌های مناسب در بحث نماز قابل تقدیر دانسته شده و تعداد ۱۵ دستگاه دیگر به‌علت نداشتن نمازخانه و کم‌توجهی به بحث نماز تذکر داده شود. در مورد نماز و مباحث دینی اختصاص یابد.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام عابدین درویش‌پور، دبیر ستاد اقامه نماز استان لرستان، در جلسه ستاد اقامه نماز لرستان که عصر شنبه، 12 اسفند در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: افرادی که به‌عنوان رابط نماز انتخاب می‌شوند باید روحیه انجام فعالیت‌های مذهبی را داشته و دارای انگیزه لازم در این راستا باشند.
وی عنوان کرد: شهرداری‌ها نمازخانه‌های بوستان‌‌ها شهری و محل اسکان مسافرین در ایام نوروز را تجهیز کنند.
حجت‌الاسلام درویش‌پور با تاکید بر انجام کارهای مفید برای ترویج فرهنگ اقامه نماز، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد درصد بیشتری از برنامه‌های اعتقادی دبیر ستاد اقامه نماز استان لرستان گفت: با ارزیابی‌ها و نطارت‌های انجام شده در ۸۵ دستگاه اجرایی در استان، ۱۰ دستگاه به علت فعالیت‌های مناسب در بحث نماز قابل تقدیر دانسته شده و تعداد ۱۵ دستگاه دیگر به‌علت نداشتن نمازخانه و کم‌توجهی به بحث نماز تذکر داده شود.

انتهای خبر

captcha