اعمال شهدا درسی برای نسل سوم و چهارم انقلاب باشد
کد خبر: 3456859
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
هراتی‌مطلق:

اعمال شهدا درسی برای نسل سوم و چهارم انقلاب باشد

گروه اجتماعی: امام‌جمعه ازنا مطالعه زندگی‌نامه شهدا را نیاز نسل جوان دانست و گفت: شهدا با اخلاص عمل، اطاعت از ولایت فقیه و عشق به امام راحل(ره) دست از دنیا شستند و به فیض رفیع شهادت رسیدند، اعمال آنان درباب شهادت درسی برای نسل سوم و چهارم انقلاب باید باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، یادواره شهدای ورزشکار شهرستان ازنا روز سه‌شنبه، سوم آذرماه با حضور جمعی از مسئولین و بسیجیان در مسجدالنبی(ص) این شهرستان برگزار شد.
دراین مراسم حجت‌الاسلام علی‌رضا هراتی‌مطلق، امام‌جمعه ازنا با تبریک هفته بسیج در ضرورت برگزاری بزرگداشت‌های شهدا، گفت: یادواره‌ها و یادمان‌های شهدا و یا زینت دادن نام کوچه‌ها و محله‌ها با نام شهیدان اصل و حقیقتی است که موجبات خیر و برکت برای مردم و انقلاب بوده که این نام و یاد شهیدان است که هر فضایی را عطرآگین می‌کند.
وی مطالعه و بررسی زندگی‌نامه شهدا را نیاز نسل جوان انقلاب دانست و افزود: شهدا با اخلاص عمل به‌دور از هر تظاهر با شوکت و قدرت و به تبعیت از ولایت فقیه و عشق به امام راحل(ره) دست از دنیا شستند و به فیض رفیع شهادت رسیدند، اعمال آنان درباب شهادت درسی برای نسل سوم و چهارم انقلاب باید باشد.

captcha