بسیج، تدبیر هوشمندانه امام خمینی(ره) در مقابل دشمنان بود
کد خبر: 3455900
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
طهماسبی:

بسیج، تدبیر هوشمندانه امام خمینی(ره) در مقابل دشمنان بود

گروه اجتماعی: امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به تدبیر هوشمندانه امام خمینی(ره) در راستای صدور فرمان تشکیل بسیج، گفت: بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام(ره) که بسیجی بودند، اهمیت بسیج برای همگان در کشور مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام‌جمعه کوهدشت روز یکشنبه، یکم آذرماه در دیدار با پاسداران و بسیجیان شهرستان کوهدشت که به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج انجام شد، با اشاره به این‌که بسیج در هر برهه‌ای از زمان در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی پیشگام بوده است، گفت: نشان بسیجی، بالاترین نشان برای انسان‌های مخلص است.
وی با بیان این‌که امروز بسیج به‌عنوان یک نیروی کارآمد دارای کارکردهای متنوعی از قبیل کارکرد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است، افزود: بسیج در پشتیبانی و حضور میدانی در مواقع بروز حوادث غیر مترقبه نیز آزمون خود را با سربلندی پس داده است.
طهماسبی با اشاره به تدبیر هوشمندانه امام خمینی(ره) در راستای صدور فرمان تشکیل بسیج، ادامه داد: بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام(ره)  که بسیجی بودند، اهمیت بسیج برای همگان در کشور مشخص شد.
امام‌جمعه کوهدشت با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات جاری کشور اعم از مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، عنوان کرد: انتخابات برای ما تکلیف‌محور است، تدبیر مقام معظم رهبری راهگشا است و ما نیز آن را دنبال می‌کنیم.

captcha