اعزام ۱۳۰۰ روحانی ویژه محرم به مناطق مختلف لرستان
کد خبر: 3385529
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
غلامی خبر داد:

اعزام ۱۳۰۰ روحانی ویژه محرم به مناطق مختلف لرستان

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام هزار و سیصد نفر روحانی ویژه ماه محرم امسال به مناطق مختلف استان خبر داد.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، گفت: در ماه محرم سال‌ جاری هزار 300 نفر روحانی به مناطق مختلف استان لرستان اعزام می‌شوند.
وی با اشاره به این‌که استان لرستان 634 روحانی بومی مستقر در استان دارد، ادامه داد: 91 نفر روحانی مستقر پاره وقت و دائم در استان داریم که در طول در مکان‌های پیش‌بینی شده حضور دارند و بقیه از طرف دفتر تبلیغات حوزه علیمه قم، اوقاف و امور خیریه و گروه‌های جهادی هستند و تا 12 محرم در استان لرستان هستند.
غلامی با بیان این‌که برنامه‌های این روحانیون اعزامی قرآن‌محور و مسجد محور است، تصریح کرد: تبیین قیام امام حسین(ع) و به‌ویژه برپایی نماز ظهر عاشورا و روشن‌گری و بصیرت‌زایی برای جوانان و نوجوانان در جهت اهداف جمهوری اسلامی ایران و نقش خشن داعش و روشنگری برای دنیای اسلام از اهداف و برنامه‌های روحانیان اعزامی است.
وی با اشاره به این‌که استان لرستان دارای هزار و 800 مسجد است، عنوان کرد: زمینه حضور روحانیان در یک هزار و 200 منطقه فراهم شده است.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در پایان سخنان خود در این زمینه اظهار کرد: لرستان دارای 644 روحانی معمم ساکن در خود استان است.

captcha