برپایی ۶۰ پایگاه تابستانه هسته‌های جوان و بوستان‌های معرفت در لرستان
کد خبر: 3335142
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
غلامی خبر داد:

برپایی ۶۰ پایگاه تابستانه هسته‌های جوان و بوستان‌های معرفت در لرستان

گروه اندیشه: معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برپایی ۶۰ پایگاه اوقات فراغت تابستانه در قالب هسته‌های جوان و بوستان‌های معرفت در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در رابطه با کلاس‌های اوقات فراغت اداره‌کل تبلیغات اسلامی در تابستان سال‌جاری، گفت: کلاس‌های این اداره کل از تاریخ یکم مردادماه جاری شروع شده و تا پانزدهم شهریورماه در 60 پایگاه سطح استان ادامه دارند.
وی، ادامه داد: این کلاس‌ها شامل هسته فرهنگی جوانان و بوستان معرفت است که افراد در رده سنی ابتدایی تا دبیرستان را در بر می‌گیرد.
غلامی، تصریح کرد: برای برگزاری این کلاس‌ها از 50 استاد مجرب که دوره‌های پودمانی را در قم دیده باشند استفاده می‌شود که آن‌ها نیز از کتاب «توشه راهیان نور» در کلاس‌های خود بهره می‌برند.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، با اشاره به این‌که کلاس‌های این دوره‌ها براساس توانمندی دانش‌آموزان شرکت کننده و در حداقل یک ساعت برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این کلاس‌ها به آموزش احکام، قرآن‌کریم، نهج‌البلاغه، ادعیه و تاریخ اسلام پرداخته شده و در پایان هر کلاس پرسش و پاسخ برگزار می‌شود.
وی، خاطرنشان کرد: برای تشویق و ترغیب جوانان به شرکت در برنامه‌های فرهنگی، در پایان دوره اردویی برگزار می‌شود.
غلامی، افزود: شرکت در این کلاس‌ها هزینه‌ای ندارد و توسط ادارات تبلیغات در شهرستان‌ها به‌عنوان متولی و با همکاری اداراتی مانند آموزش و پرورش، بسیج، هلال‌احمر، کمیته امداد و کانون مساجد برگزار می‌شود.

captcha