غبارروبی بیش از ۱۰۰۰ مسجد لرستان با همکاری روحانیون مستقر و شبکه تبلیغ
کد خبر: 3313520
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

غبارروبی بیش از ۱۰۰۰ مسجد لرستان با همکاری روحانیون مستقر و شبکه تبلیغ

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این‌که تاکنون آمار بالایی از مساجد استان غبارروبی شده است، گفت: کار غبارروبی مساجد با حضور شبکه تبلیغ، روحانیون مستقر در شهرستان‌ها، پایگاه‌های مقاومت، کانون‌های فرهنگی ـ تبلیغی، روحانیون اعزامی، دهیاران، برخی از مسئولان و عموم مردم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، با اشاره به این‌که تاکنون آمار بالایی از مساجد استان غبارروبی شده است، گفت: همه مساجد استان تا روز چهارشنبه هفته جاری غبارروبی می‌شوند.
وی با اشاره به این‌که کار غبارروبی مساجد با حضور شبکه تبلیغ، روحانیون مستقر در شهرستان‌ها، پایگاه‌های مقاومت، کانون‌های فرهنگی ـ تبلیغی، روحانیون اعزامی، دهیاران، برخی از مسئولان شهرستان و عموم مردم برگزار می‌شود، عنوان کرد: غبارروبی مساجد در بیشتر شهرستان‌های استان به اتمام رسیده است.
غلامی با بیان این‌که غبارروبی مساجد شهرستان خرم‌آباد فردا به‌صورت شاخص در مسجد امام علی(ع) گلدشت انجام می‌شود، اظهار کرد: دو زمان برای اجرای این مراسم پیش‌بینی شده است که یا ساعت 9  یا ساعت 12 و همزمان با نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود.

captcha