ثبت‌نام ۴۰۰ بانوی مبلّغ آماده به اعزام در سامانه سجام
کد خبر: 3309896
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
غلامی خبر داد:

ثبت‌نام ۴۰۰ بانوی مبلّغ آماده به اعزام در سامانه سجام

گروه فضای مجازی: معاون تبلیغات اسلامی لرستان گفت: تبلیغات اسلامی با تعامل خوبی که با حوزه‌های علمیه استان دارد، توانسته است بیش از ۴۰۰ بانوی مبلّغ آماده به اعزام در سامانه سجام داشته باشد که در مناسبت‌های مختلف از آن‌ها دعوت کند.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، فلسفه شکل‌گیری سازمان تبلیغات اسلامی را خروجی حوزه‌های علمیه دانست و گفت: سازمان تبلیغات در امور آقایان اعزام آقایان روحانی و از حوزه‌های بانوان اعزام بانوی مبلّغ را انجام می‌دهد.
وی ادامه داد: تبلیغات اسلامی با تعامل خوبی که با حوزه‌های استان دارد توانسته است بیش از 400 بانوی مبلّغ آماده به اعزام در سامانه سجام داشته باشد که در مناسبت‌های مختلف از آن‌ها دعوت کند.
غلامی با اشاره به این‌که مبلغات ظرفیت بالایی برای استان لرستان هستند، عنوان کرد: هر زمانی‌که تبلیغات اسلامی اعلام نیاز کند حوزه پای کار آمده و در اجرای گفتمان‌های دینی حوزوی و دانشگاهی، نشست‌های معرفتی ـ دینی، اوقات فراغت و اعزام مبلّغ به روستاهای شهرستان‌ها و شهرها مبلغات را به کمک سازمان تبلیغات می‌فرستد.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، با بیان این‌که ما تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله داریم، تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی زمینه اعزام هراندازه مبلغه که حوزه علمیه در اختیارش قرار دهد را فراهم می‌کند.
وی با اشاره به این‌که در حال حاضر یازده حوزه علمیه خواهران در لرستان فعالیت دارند، اظهار کرد: در خرم‌آباد سه حوزه علمیه خواهران و پنج حوزه علمیه برادران فعالیت دارند که ظرفیت خوبی برای استان لرستان هستند.
غلامی در ادامه سخنان خود در این زمینه تأکید کرد: برخی از حوزه‌ها پایه اول و دوم هستند و خیلی توان تبلیغ را ندارند.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت این سازمان در زمینه تبلیغ دین، اذعان کرد: تبلیغات اسلامی در حوزه تبلیغ دین دبیرستان علوم اسلامی صدرا در شهرستان بروجرد که ویژه بانوان است را دارد که تعداد زیادی از این خواهران بعد از فارغ‌التحصیلی به‌سمت حوزه علمیه رفته و طلبه می‌شوند.

captcha