لغو همایش «تبیین شخصیت علمی امام خمینی(ره)» بنا به درخواست دانشگاه میزبان بود
کد خبر: 1404319
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
معاون استاندار لرستان:

لغو همایش «تبیین شخصیت علمی امام خمینی(ره)» بنا به درخواست دانشگاه میزبان بود

گروه اندیشه: اخبار منتشر شده در رابطه با اینکه شورای تأمین استان لرستان از برگزاری همایش ملی تبیین شخصیت علمی امام خمینی(ره) ممانعت کرده، کذب است و برگزاری این همایش بنا به درخواست دانشگاه میزبان به تعویق افتاده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، به‌دنبال لغو برگزاری همایش ملی «تبیین شخصیت علمی امام خمینی(ره)» که بنا بود 16 و 17 اردیبهشت‌ به میزبانی دانشگاه آیت‌الله بروجردی در بروجرد برگزار شود، سیدسعید شاهرخی، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار لرستان امروز، 17 اردیبهشت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری این همایش براساس اعلام دانشگاه به زمان دیگری موکول شده است، گفت: اینکه اخباری منتشر شده که شورای تأمین استان از برگزاری این همایش و حضور مدعوین آن ممانعت کرده کذب است و برگزاری برنامه براساس درخواست و نظر مسئولان دانشگاه بروجرد به تعویق افتاده است.

وی با تأکید بر اینکه باید از حاشیه و فضاسازی در استان دوری کنیم، اظهار کرد: ایجاد این مسائل حاشیه‌ای و فضاسازی‌های سیاسی تنها موجب کندشدن روند رشد و توسعه استان خواهد شد.

معاون استاندار لرستان با اشاره به علاقه‌مندی مردم مؤمن و ولایی لرستان جهت حضور حجت‎الاسلام سیدحسن خمینی در استان بیان کرد: در صورت سفر وی به استان، همچون نگینی ارزشمند مورد استقبال مردم این دیار قرار خواهد گرفت.

یادآور می‌شود، دانشگاه دولتی آیت الله بروجردی شهرستان بروجرد نیز با صدور بیانیه‌ای خبر هرگونه تجمع احزاب و گروه‎های سیاسی در مقابل این دانشگاه را در خصوص برگزاری این همایش تکذیب کرد.

captcha