اجرای طرح «معراج» در دانشگاه فرهنگیان لرستان
کد خبر: 4208937
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹
همزمان با سراسر کشور

اجرای طرح «معراج» در دانشگاه فرهنگیان لرستان

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان همزمان با سراسر کشور دوره آموزشی تربیتی طرح «معراج» با رویکرد نماز را ویژه ورودی‌های 1402 در این دانشگاه برگزار می‌کند.

طرح «معراج» در دانشگاه فرهنگیان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان همزمان با سراسر کشور دوره آموزشی تربیتی طرح معراج با رویکرد نماز را ویژه ورودی‌های 1402 در این دانشگاه برگزار می‌کند.

این دوره با سرفصل‌های آموزشی نمازشناسی و نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی، شیوه‌های دعوت به نماز، آداب و اسرار نماز، نماز و بندگی، تفسیر آیات نماز، نقش نماز در تحکیم خانواده و سبک زندگی و پرسمان مهارت‌های پاسخگویی در شبهات نماز برگزار می‌شود.

کتاب‌های مهارت‌های معلمی و شیوه‌های دعوت به نماز تألیف حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، دعوت دانش‌آموزان به نماز تألیف محمدعلی جابری، و لوح فشرده از محراب تا معراج مجموعه نرم‌افزار اندروید مرکز تخصصی نماز که از سامانه قنوت قابل دریافت است، به‌عنوان منابع این دوره معرفی شده‌اند.

با اعلام نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان شرکت در این دوره برای مخاطبان الزامی بوده و برای کلیه شرکت‌کنندگان گواهی پایان‌دوره صادر خواهد شد، همچنین از بین تمام شرکت‌کنندگان در سراسر کشور که موفق به کسب 80 درصد نمره قبولی در آزمون پایانی شوند به قید قرعه به 310 نفر و هر نفر مبلغ 10 میلیون ریال هدیه نقدی اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند از طریق لینک https://lof.nahad.ir/ فرم 2 نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha