نمایشگاه رسانه‌های ایران فرصتی برای نقد در فضایی سالم ایجاد کرد
کد خبر: 4201272
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱
محمدمهدی اسماعیلی:

نمایشگاه رسانه‌های ایران فرصتی برای نقد در فضایی سالم ایجاد کرد

وزیر ارشاد با بیان اینکه نمایشگاه رسانه‌های ایران فرصتی برای گفت‌وگو و نقد همدیگر در فضایی سالم و تعالی‌بخش برای اصحاب فکر، اندیشه و سیاست ایجاد کرد، گفت: برگزاری صدها نشست توسط کارشناسان و سیاست‌مداران از جمله اتفاقات این نمایشگاه است که همه گروه‌های سیاسی و شخصیت‌ها در آن حضور پیدا کردند.

نمایشگاه رسانه‌های ایران فرصتی برای نقد در فضایی سالم ایجاد کرد

به گزارش خبرنگار ایکنا، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه بیست و چهارمین دوره نمایشگاه رسانه‌های ایران که شامگاه امروز چهارشنبه، دوم اسفند در مصلای امام‌خمینی(ره) تهران برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت روز جوان، بیان کرد: خوشحالیم که بعد از چندین سال جشنواره رسانه‌های ایران در این ایام برگزار شد. برگزاری این دوره از نمایشگاه طبیعتاً نیازمند تمهیدات بیشتری بود اما همکاران ما در بخش معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات همت کرده‌ و این موضوع را به‌نحو احسن مدیریت کردند.

وی ادامه داد: آقای رئیس‌جمهور امروز در هیئت دولت سلام گرم خود را به رسانه‌ها ابلاغ و از این کار ستودنی تشکر کردند.

وی افزود: طبق عدد اولیه‌ای که از استقبال مخاطبان از نمایشگاه استخراج شده است، حدود ۲۰۰ هزار نفر در نمایشگاه رسانه‌های ایران شرکت کردند. من از همه اهالی رسانه تشکر می‌کنم؛ این شور و شوقی که جامعه رسانه‌ای در حال تجربه است حاصل تلاش همه فعالان رسانه است. امیدوارم که همه ایرانی‌های عزیز و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه روزهای شایسته‌تری را تجربه کنند.

اسماعیلی اظهار کرد: یکی از دلایل اصلی اصرار بر برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران بعد از برگزاری مجموعه جشنواره‌های فجر، این بود که نزدیکی به انتخابات هستیم. مردم عزیز ایران در هفته آینده پای صندوق‌های رأی خواهند رفت.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه فرصتی برای گفت‌وگو و نقد همدیگر در فضایی سالم و تعالی‌بخش برای اصحاب فکر، اندیشه و سیاست ایجاد کرد، ادامه داد: برگزاری صدها نشست توسط کارشناسان و سیاست‌مداران از جمله اتفاقات این نمایشگاه است که همه گروه‌های سیاسی و شخصیت‌ها با گرایش‌ها و علایق گوناگون سیاسی حضور پیدا کردند.

وی از حضور همه رسانه‌ها که با گرایش‌های مختلف و سلایق گوناگون در این نمایشگاه شرکت کردند، تشکر کرد و گفت: همه رسانه‌ها از مردم شجاع و مظلوم غزه که ۳۰ هزار شهید داده‌اند، حمایت کردند. ما تلاش کرده‌ایم حمایت رسانه‌های ایرانی را در بخش ویژه غزه و فلسطین به نمایش بگذاریم.

اسماعیلی تصریح کرد: این نمایشگاه با خلوص و همدلی به موضوع فلسطین و غزه پرداخت و در تاریخ ثبت شد. امیدوارم سال آینده با زمانی بیشتر، فرصت بهتر و اطلاع‌رسانی مناسب‌تر جشنواره‌ای در شأن جامعه فاخر رسانه‌ای ایران برگزار کنیم و از همه نواقص و کاستی‌هایی که وجود داشت عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم با نقد سازنده و بیان اشکالات من و همکارانم را در برگزاری هرچه بهتر برنامه‌ها کمک کنید.

وی در پایان افزود: روابط عمومی وزارت‌خانه ابتکاری را به خرج داده است و صفحه‌ای را برای نقد و نظر از مجموعه جشنواره‌ها در صفحه اطلاع‌رسانی وزارتخانه ایجاد کرده است که به بهترین نقدها جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha