ثواب گره‌گشایی از مردم بیش از ثواب طواف خانه خداست
کد خبر: 4200827
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲
حجت‌الاسلام ادیانی بیان کرد:

ثواب گره‌گشایی از مردم بیش از ثواب طواف خانه خداست

رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی با نقل یک روایت در مورد اهمیت باز کردن گره از کار مؤمنین، گفت: معصوم(ع) می‌فرماید اگر کسی هفت شرط طواف خانه خدا را انجام دهد، خداوند متعال شش هزار حسنه برایش می‌نویسد و شش هزار سیئه از او پاک می‌کند و شش هزار درجه به او می‌افزاید و شش هزار حاجت او را برآورده می‌کند و کسی که حاجت برادر مؤمن خود را برآورده کند، ثواب 10 طواف خانه خدا را دارد. کدام کار را سراغ دارید که ثوابی معادل ثواب رفع مشکل مردم را داشته باشد؟

خدمات سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در حوزه بازنشستگانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی پلیس، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی، صبح امروز، ۳۰ بهمن‌ماه در جلسه بصیرتی ویژه انتخابات که با حضور کارکنان کانون بازنشستگان انتظامی سراسر کشور به صورت حضوری و وبیناری برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه شعبان و موالید خجسته این ماه عزیز به ویژه میلاد وارث همه انبیاء و اولیاء و عصاره ائمه هدی(ع) حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) به همه پیشکسوتان، گفت: خداوند را شاکرم که در این روزهای مبارک توفیق حضور در جمع شما بزرگواران را دارم.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به سایت ارتباط مستقیم سازمان عقیدتی ـ سیاسی گفت: با هزاران نظر، پیشنهاد و انتقادی که به این سایت واصل می‌شود، از دغدغه‌های کارکنان و اعضای وابسته مطلع هستم و بنده اطلاع کامل از آنچه در نیروی انتظامی کشور می‌گذرد، دارم و این پیام‌ها مبنای تحلیل‌هایی هستند که به دفتر مقام معظم رهبری ارسال می‌کنم.

وی در ادامه به کارکنان مشغول به کار در کانون بازنشستگان انتظامی توصیه کرد که اگر خود را خادم بازنشسته می‌دانید، اینجا باشید و اگر دنبال ساختار و جایگاه و پست هستید، این‌ها را رها کنید چراکه با این تعلقات نمی‌شود کار مؤثر و تأثیرگذاری برای بازنشستگان عزیز انجام داد. بدون هیچ تکلفی خدمت کنید تا خداوند متعال بهترین فرصت‌های خدمتگذاری را برای شما فراهم کند.

ادیانی افزود: کانون راهبردی و تأثیرگذار بازنشستگان انتظامی باید برای خدمت‌رسانی و رفع مشکلات بازنشستگان عزیز در همه زمینه‌ها، سراسیمه و جهادی وارد عمل شوند و خود را خادم بی‌منت و بی چون و چرای آنان بدانند.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی کشور تأکید کرد: سرمایه‌های اصلی نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی کشور مجموعه پیشکسوتان هستند. اگر بنده صاحب مال و تمکن بودم، تمام توان خود را مصروف آن می‌کردم زیرا اهمیت والا و قدر تجربیات ارزشمند آنان را می‌دانم.

این مقام انتظامی با نقل یک روایت در مورد اهمیت باز کردن گره از کار مؤمنین، تصریح کرد: معصوم(ع) می‌فرماید اگر کسی هفت شرط طواف خانه خدا را انجام دهد، خداوند متعال شش هزار حسنه برایش می‌نویسد و شش هزار سیئه از او پاک می‌کند و شش هزار درجه به او می‌افزاید و شش هزار حاجت او را برآورده می‌کند و کسی که حاجت برادر مؤمن خود را برآورده کند، ثواب 10 طواف خانه خدا را دارد. کدام کار را سراغ دارید که ثوابی معادل ثواب رفع مشکل مردم را داشته باشد؟ پس تمام هم و غم خود را برای خدمت به اعضای وابسته خرج کنید و بدانید که این خدمات شما اجر بسیار عظیمی در نزد خداوند دارد.

وی بیان کرد: نباید بگذارید امورات و سازوکارهای اداری و ساختارهای آن دست و پای شما را برای انجام بهترین خدمات‌رسانی به این قشر معزز ببندد، نهایت سعی و تلاش خود را برای بالا بردن منزلت اجتماعی و تأیید اجتماعی اعضای وابسته به کار بگیرید. این ساختمان‌ها و تجهیزات هدف و مقصود نیست بلکه وسیله‌ای برای خدمت به آنان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح اقدامات صورت گرفته در سازمان عقیدتی ـ سیاسی انتظامی کشور در حوزه بازنشستگان گفت: آمادگی صد در صد داریم تا با انجام کارهای مشترک، اقدامات مؤثر خرسندکننده را برای اعضای وابسته انجام دهیم و در این حوزه هم اعلام آمادگی می‌کنیم و هم پیشگام خواهیم بود.

رئیس سازمان عقیدتی ناجا در پایان تأکید کرد: پیشکسوتان انتظامی وفاداری خود را به این نظام مقدس همواره ثابت کرده‌اند و همچنان که در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا پای جان از ارزش‌ها و تمامیت ارضی کشور دفاع کردند، با مشارکت همگانی خود و خانواده‌ها و ترغیب آحاد مردم به حضور پای صندوق‌های رأی، بار دیگر به وظیفه شرعی خود عمل کنند و تودهنی محکمی به دشمنان و بدخواهان ایران و ملت بزنند.

انتهای پیام
captcha