مخالفت دشمن به دلیل استقلال ایران اسلامی است
کد خبر: 4199924
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

مخالفت دشمن به دلیل استقلال ایران اسلامی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: استقلال ایران به معنای مخالفت با منافع و دست درازی دشمن در کشور است که دشمنان همواره چشم طمع به این خاک و سرزمین را دارند و دشمنی خود را ادامه خواهند داد.

احسان یاوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، احسان یاوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، ۲۵ بهمن ماه در اولین کنفرانس ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم که در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: اهمیت موضوع همایش برای همگان روشن بوده اما با توجه به اینکه یک همایش با ۳۵۰ مقاله مورد استقبال قرار می‌گیرد، نشان از اهمیت و شأن آن همایش است.

وی با بیان اینکه هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف برای برگزاری این همایش بسیار جای مباهات دارد و نقطه امیدی برای برنامه‌های بزرگ‌تر است، اضافه کرد: لرستان دارای ظرفیت علمی خوبی است و برگزاری این همایش در خرم‌آباد نشان از توجه سازمان پدافند کشور بوده و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف باید به بهترین شکل ممکن در حوزه علمی استفاده کرد.

یاوری افزود: استقلال ایران به معنای مخالفت با منافع و دست درازی دشمن در کشور است زیرا دشمنان همواره چشم طمع به این خاک و سرزمین را دارند و دشمنی خود را ادامه خواهند داد.

معاون سیاسی، امنیتی و سیاسی استانداری لرستان با بیان اینکه دشمنان با مردم ما مشکل دارند و جنگ فیزیکی و عملیات روانی را انجام می‌دهند، گفت: باید به جنگ شناختی توجه کافی داشته باشیم چرا که نقطه هدف آنان مردم است، این‌ها به جهت مخالفت نظام و حکومت دست به هر کاری می‌زنند تا به مردم ضربه بزنند.

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن آسیب زدن به مردم بوده تا شرایط رفاهی ملت را تحت تأثیر قرار دهد، افزود: جنگ شناختی دشمن نباید ما را درگیر کند چرا که آنان همواره در کمین هستند.

یاوری ادامه داد: یکی از مهم‌ترین تدابیر دفاعی همایش علمی است که برگزار می‌شود، دشمن کینه‌ورزانه و کینه‌توزانه عمل می‌کند و دانشمندان ما را مورد هدف قرار می‌دهد چرا که از ارتقای علمی کشور هراس دارد.

وی با بیان اینکه حاضر نیستیم از منافع کشور کوتاه بیاییم، اظهار کرد: دانشجویان با انگیزه بیشتر در این عرصه باید مجاهدانه تلاش کنند و پرچم علم را در دست بگیرند. با سلاح علم نباید بگذاریم دشمن کوچک‌ترین طمعی به کشور داشته باشد.

انتهای پیام
captcha