۳۵۰۰ برنامه ویژه دهه فجر در لرستان برگزار می‏‌شود
کد خبر: 4197138
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

۳۵۰۰ برنامه ویژه دهه فجر در لرستان برگزار می‏‌شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: تعداد ۲۷ کمیته ذیل ستاد دهه فجر استان و ۱۸ کمیته شهرستانی تشکیل شده و در مجموع ۳۵۰۰ برنامه در دهه فجر توسط این کمیته‌ها در استان اجرا می‎شود.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، امروز، 11 بهمن‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: رسانه‌ها بخشی از شورای تبلیغات اسلامی هستند، چراکه دستاوردهای نظام مقدس اسلامی ایران را بیان می‌کنند.

وی با یادآوری اینکه شعار امسال «جشن ملی مشارکت پرشور و آینده روشن» است و مردم با این شعار چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند، افزود: انقلاب ما مردمی است و برنامه‌های دهه فجر هم با محوریت مردم و توسط آنان برگزار می‌شود‌.

غلامی با اشاره به اینکه راهبرد جشن توأم با نشاط و طراوت و نشان‌دهنده وحدت است، گفت: راهبرد نظام جمهوری اسلامی ایران نمایش و همایش وحدت همه گروه‌ها و اقشار است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان تبیین را یکی از راهبرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و افزود: تعداد ۲۷ کمیته ذیل ستاد دهه فجر استان و ۱۸ کمیته شهرستانی تشکیل شده است.

وی با اشاره به تشکیل کمیته ارزيابی ستاد دهه فجر استان لرستان گفت: این کمیته متشکل از نمایندگان نماینده ولی‌ فقیه در استان، استاندار و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که بر شیوه اجرای برنامه‌های دهه فجر نظارت دارند.

غلامی با بیان اینکه جشن انقلاب اسلامی در ۴۵۰۰ مدرسه به شکل روزانه در دهه فجر برگزار می‌شود، ادامه داد: ۷۲۰ برنامه توسط کمیته بسیج و میز خدمت توسط دستگاه‌های اجرایی در مساجد برگزار می‌شود به شکلی هر مدیر در دهه فجر هر شب در یک مسجد به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌پردازد.

وی به برپایی ۲۲ موکب در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان ۲۲ بهمن خرم‌آباد اشاره کرد و با بیان اینکه جشن بادبادک‌ها و گروه‌های سرود در مسیرهای راهپیمایی به ارائه برنامه می‌پردازند، اظهار کرد: سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن در خرم‌آباد وزیر آموزش و پرورش است.

غلامی در خاتمه با بیان اينکه یک هزار و ۳۵۹ برنامه جشن روستایی و ۱۰۰ جشنواره دهستانی در دهه فجر برگزار می‌شود، افزود: مسابقه محلی با عنوان «قیقاچ» نیز طی این دهه برگزار می‌شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به دیدار مردم و مسئولان با نماینده ولی‌ فقیه در لرستان که فردا، ۱۲ بهمن در حوزه کمالیه خرم‌آباد برگزار می‌شود، افزود: فردا صبح همچنین رژه موتوری از فرودگاه خرم‌آباد تا گلزار شهدای این شهرستان برگزار می‌شود.

غلامی پویش‌های مختلف و مسابقات معارف و مبانی انقلاب در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال برشمرد و افزود: افتتاح سینما کیو و ۱۴ پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق محروم، برپایی دو بیمارستان صحرایی و اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه از دیگر برنامه‌های فرهنگی دهه فجر استان لرستان است.

وی با اشاره به افتتاح کارخانه‌های راکد و تعطیل شده استان روز 17 بهمن و اینکه مصادف با شهادت حضرت موسی ابن جعفر(ع) برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود، گفت: امسال سه هزار و 500 برنامه در دهه فجر استان برگزار می‌شود که ذیل آن یک هزار و 100 پروژه افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha