میدان نبرد امروز ما با دشمنان صندوق رأی است
کد خبر: 4196958
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴

میدان نبرد امروز ما با دشمنان صندوق رأی است

رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی فراجا گفت: اگر دیروز نقطه درگیری در شلمچه، دشت آزادگان، هویزه و طلائیه بود، امروز میدان نبرد صندوق رأی است و باید با حضور آحاد مردم پای صندوق رأی دشمن را شکست داد.

نشست پلیسبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی پلیس، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی فراجا، صبح امروز، ۱۰ بهمن‌ماه در نشست صمیمی با گروه‌های مرجع و اقشار تاثیرگذار استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از میهمان‌نوازی و حمایت‌های مردم ولایتمدار این استان اظهار کرد: اهالی استان سیستان و بلوچستان نماد زندگی مسالمت‌آمیز و وحدت دینی و اسلامی و مجمع تفاهمات و مشترکات هستند و در طول انقلاب نقش تعیین‌کننده‌ای در تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند.

این مقام مسئول در ادامه ضمن تبریک ایام خجسته ماه رجب‌المرجب به ویژه مبعث رسول مکرم اسلام (ص)، گفت: شکرگزار خداوند متعال هستم که انتظامی کشور امروز مورد اعتماد گروه‌های مرجع، افراد تأثیرگذار و آحاد مردم عزیز است و شکر مضاعف خداوند متعال بابت توفیق و مرحمتی که به بنده داشته است تا در جمع صمیمی شما بزرگواران در مورد موضوع مهم، تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز انتخابات صحبت کنم.

وی، برگزاری چنین جلساتی که در راستای تحکیم حکومت اسلامی است را از مصادیق عمل صالح و تواصی به حق دانست و تأکید کرد: جمع امروز ما مصداق تألیف و وحدت به یک امر جامع است که خداوند در قرآن به ما فرموده است وقتی ما را در یک امر جامع فراخواندند، بدون اذن نباید آن را ترک کنیم و جمع امروز ما مصداق معروف‌ها و انزجار از دشمنان اسلام و نظام اسلامی است.

ادیانی گفت: دشمن کارش دشمنی است. از دشمنان انتظاری جز دشمنی نباید داشت، ما باید با اقدامات خود تعیین‌کننده باشیم. امروز به هر میزان که ما با عملکرد خود بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم، به همان اندازه دشمن ناراحت و عصبانی می‌شود.

این مقام انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر اخیر خود به همراه خانواده‌های شهدای انتظامی به کربلای معلی گفت: در این سفر دختر سیستانی که پدر و مادرش همزمان در کنار هم به شهادت رسیدند، همراه ما بود. به کدامین گناه فرزندان کسانی که تأمین کننده امنیت جامعه و خدمتگزار مردم هستند را یتیم می‌کنند. داغ همه شهدا به ویژه شهدای راسک هیچ وقت برای ما سرد نمی‌شود و برخورد ما با این جنایتکاران مطمئناً سخت و شدید است.

وی در مورد اهمیت این دوره از انتخابات، خطاب به معتمدان و سران قبایل گفت: حکیم هشیار، آگاه و بابصیرت، اهل راز و نیاز در دل شب، آن اسوه تقوا و پارسایی همواره به سران قوا می‌فرمودند فضای انتخابات را پیش از موعد انتخاباتی نکنید، اما در این دوره، از یک سال مانده به انتخابات خودشان پرچم انتخابات را برافراشته‌اند و این نشان از اهمیت فوق‌العاده موضوع دارد.

نماینده، ولی فقیه در نیروی انتظامی کشور تأکید کرد: اگر دیروز نقطه درگیری در شلمچه، دشت آزادگان، هویزه و طلائیه بود، امروز میدان نبرد صندوق رأی است و باید با حضور آحاد مردم پای صندوق رأی دشمن را شکست داد.

این مقام مسئول ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی و با اشاره به کتاب ارزشمند شب‌های ظلمانی از تألیفات رهبر معظم انقلاب، گفت: روزگار تیره و تار دوران طاغوت با ورود امام (ره) به پایان رسید و به نور و روشنایی تبدیل شد، اما عده‌ای دنیاطلب و منفعت‌خواه امروز می‌خواهند با پول‌های مستکبران، رژیم ستم‌شاهی را تطهیر و تقدیس کنند، اما ظلم‌ها و فساد‌های این رژیم طاغوتی آن‌قدر بزرگ است که قادر به پوشاندنش نیستند.

وی تأکید کرد: دشمن می‌خواهد طوفان تبلیغاتی به پا کند تا انتخابات با چهار ویژگی مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت اتفاق نیفتد. راهبرد دشمن خارج کردن مردم از میدان انتخابات است و در مقابل این راهبرد شوم، وظیفه ملی، وظیفه انقلابی، وظیفه شرعی و قانونی ما این است که همگان را ترغیب به مشارکت در انتخابات و حضور فعالانه در این میدان مهم کنیم.

ادیانی تصریح کرد: امروز برای نمایان کردن قدرت مردم، توانایی‌های یکدیگر را در کنار هم مجتمع می‌کنیم و یقیناً از اجتماع آحاد مردم قدرت ملی تولید خواهد شد.

وی با اشاره به تیتر رسانه معاند اینترنشنال در مورد صحبت‌هایی که در مراسم تشییع شهید سبحانی در سوسنگرد داشته است، گفت: من در آن مراسم نورانی گفتم تکریم شهیدان یعنی مشارکت در انتخابات و پیام شهیدان امروز برای ما مشارکت در انتخابات است و دشمنان از این آرمان‌های ما عصبانی می‌شوند و شروع به تحریم و تخریب می‌کنند، اما ما خوب می‌دانیم همانجایی که دشمن با توپخانه خود می‌زند، همانجا دارد درست عمل می‌کند.

انتهای پیام
captcha