نشریه پایش در جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی برگزیده شد
کد خبر: 4195710
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

نشریه پایش در جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی برگزیده شد

نشریه علمی – پژوهشی پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی با نام «پایش» به عنوان مجله برگزیده بیست و نهمین جشنواره تحقیقاتی و فناوری علوم پزشکی رازی معرفی شد.

نشریه پایش در جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی برگزیده شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، نشریه علمی – پژوهشی پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی با نام «پایش» به عنوان مجله برگزیده بیست و نهمین جشنواره تحقیقاتی و فناوری علوم پزشکی رازی در مراسم اختتامیه این جشنواره که ۲ بهمن‌ماه برگزار شد، معرفی شد.

علی منتظری، مدیر مسئول و سردبیر این نشریه علمی ـ پژوهشی در پیامی، این موفقیت را که حاصل تلاش بی‌وقفه اعضای هیئت تحریریه، همکاری داوران اندیشمند و مشارکت ارزشمند نویسندگان عزیز مقالات است، به همه همراهان این نشریه تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد، با بهره‌مندی بیشتر از همکاری و همفکری همه پژوهشگران و همکاران فرهیخته، گام‌های بلندتری را در راستای نشر علم و دستاورد‌های محققان در حوزه سلامت برداریم.

«نشریه پایش» ابتدا در قالب فصلنامه منتشر شد و از سال ۱۳۹۱ به صورت دوماهنامه به زبان فارسی منتشر می‌شود و در برگیرنده مقالات مرتبط با شاخه‌های مختلف علوم بهداشتی است.

انتهای پیام
captcha