دیدار قاضی‌زاده هاشمی با خانواده شهدای جنایت تروریستی کرمان
کد خبر: 4192017
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴

دیدار قاضی‌زاده هاشمی با خانواده شهدای جنایت تروریستی کرمان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به نمایندگی از رئیس جمهوری با خانواده شهدای سلطانی‌نژاد، مهدی‌زاده، علوی و صادقی دیدار کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح امروز به نمایندگی از رئیس جمهوری در منزل شهیدان حادثه تروریستی کرمان حضور یافت و با خانواده‌های ۸شهیدی سلطانی‌نژاد، خانواده شهید ماشاالله مهدی زاده، خانواده شهید مهدی علوی و خانواده شهید علیرضا صادقی دیدار کرد.

خانواده سلطانی‌نژاد، پدر، دو دختر، عروس نواده و چهار نوه خود را در حادثه تروریستی کرمان از دست دادند. این خانواده ۸ شهیدی با راه‌اندازی موکب در مسیر گلزار شهدای کرمان به زائرین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خدمات ارائه می‌دادند.

قاضی‌زاده هاشمی با حضور در منزل این خانواده ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت افزود: غم سنگینی به این خانواده وارد شده و ۸ نفر از عزیزان خود را از دست داده‌اند. همه آن‌ها نیز زن و بچه و فرزندان نوجوان بودند و هیچ کدام مرد بالغی که در عرصه جنگ و جبهه و رزمندگی باشد نبودند.

وی ادامه داد: این نشان‌دهنده اوج دنائت دشمنان است که از سلاحی استفاده کردند که بیشترین ترکش را داشته باشد تا بیشترین تلفات را بگیرند و بدین گونه ۸ نفر از اعضای بی‌دفاع یک خانواده در یک صحنه به شهادت می‌رسند.

معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با خانواده شهید ماشالله مهدی‌زاده، شهید مهدی علوی و شهید علیرضا صادقی از شهدای حمله تروریستی در کرمان در گلزار شهدای کرمان دیدار کرد.

انتهای پیام
captcha