پیام تشکر نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان در پی تشییع باشکوه شهدای گمنام
کد خبر: 4188694
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸

پیام تشکر نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان در پی تشییع باشکوه شهدای گمنام

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و فرهاد زیویار، استاندار لرستان در پی تشییع باشکوه پیکر پاک شهدای گمنام در لرستان پیام تشکر صادر کردند.

پیام تشکر نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در لرستان و فرهاد زیویار، استاندار لرستان در پی تشییع باشکوه پیکر پاک شهدای گمنام در لرستان پیام تشکری صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بِسم رَبّ الشُهداءِ وَ الصِدیقین

«پیکر مطهر شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک و آرامبخش و بهجت انگیز خود را در فضا می‌پراکند و صفا و معنویت می‌آفریند»/ امام خامنه‌ای(مدظله العالی)

با سلام و تحیت به ساحت با عظمت نبی خاتم محمد مصطفی (ص) و اولاد طاهرینش، خاصه حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) و درود بیکران به روح پر فتوح امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و ارواح پاک شهدای والامقام که با خون خود، انقلاب اسلامی را عزت و سربلندی بخشیدند.

خدای عزوجل را شاکریم که در سالروز شهادت مظلومانه مدافع حریم ولایت، حضرت صدیقه طاهره(س) شاهد حضور کم نظیر عاشقان اهل بیت (ع) و مردم انقلابی و ولایتمدار استان لرستان، در برپایی مراسمات عزاداری ایام فاطمیه (س) و مواکب فاطمی و مراسم استقبال و تشییع پیکر‌های مطهر سه شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس بودیم و به خدمتگزاری چنین مردمی افتخار می‌کنیم.

علی‌رغم ایجاد دسیسه‌های گوناگون در راستای تغییر بینش و افکار مردم، اما به واقع آنچه مشاهده شد نشانه قلب پاک و خدایی این مردم و عشق و ارادت و دلبستگی شان به شهدا، نظام و ولایت بود و اینکه شهدا زنده‌اند و نام و یاد آن‌ها در دل‌ها جاودان است و اینگونه دشمنی‌ها هیچگونه شک و تردیدی در عزم و اراده این مردم شهید پرور ایجاد نخواهد کرد.

در این آیین پرشور و شعور که همگام با مردم سراسر میهن عزیز اسلامی و در استان لرستان و به ویژه شهرستان‌های سپید دشت، کوهنانی و فیروزآباد برگزار گردید، لحظات نابی به ثبت رسید که نشانه عزم راسخ مردم شریف و غیور ایران اسلامی در ادامه دادن راه این اسطوره‌های ایثار و فداکاری است که دیگر بار، دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید و دوستداران راه حق و حقیقت و دفاع از مظلومان عالم را امیدوار ساخت.

اینجانبان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام از حضور حماسی، پرشور و کم‌نظیر مردم شهیدپرور استان لرستان و کلیه ادارات و سازمان‌ها و نهاد‌های دینی، فرهنگی، اجرایی، نظامی و امنیتی، مؤسسات تبلیغی و هنری، هیئات مذهبی، جوانان پرشور انقلابی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران، خصوصاً بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌ها دفاع مقدس استان لرستان، تقدیر و تشکر می‌نماییم، امید است که در پرتو عنایات خاصه ائمه اطهار (ع) و رهنمود‌های مقام عظمای ولایت و مرجعیت حضرت امام خامنه‌ای، ادامه‌دهنده راه پر فروغ شهدا باشیم.

انتهای پیام
captcha