مقام شهدای صنعت آب و برق استان یزد ارج نهاده شد
کد خبر: 4187873
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹

مقام شهدای صنعت آب و برق استان یزد ارج نهاده شد

یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای صنعت آب و برق استان یزد و تکریم از ایثارگران این صنعت با حضور مسئولان کشوری و استانی و همچنین خانواده‌های شهدا و ایثارگران در یزد برگزار شد.

مقام شهدای صنعت آب و برق استان یزد ارج نهاده شدبه گزارش ایکنا از یزد، یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای صنعت آب و برق استان یزد و تکریم از ایثارگران این صنعت، 22 آذرماه با حضور مسئولان کشوری و استانی و همچنین خانواده‌های شهدا و ایثارگران در یزد برگزار شد.

محمد شهرابی فراهانی، مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در این مراسم ضمن قدردانی از فعالیت‌های مؤثر و همراهی‌های انجام‌شده توسط صنعت آب و برق استان یزد در امور دینی، فرهنگی و ایثارگری، با اشاره به تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در این مراسم گفت: اقدام گروه‌های تفحص در پیدا کردن پیکر مقدس شهدا اقدامی بسیار مهم و ارزشمند است.

وی ادامه داد: موضوع غزه و فلسطین اکنون برای ما موضوع مهمی است؛ چراکه با کینه‌توزی اسراییل و آمریکا که مدعی حقوق بشر هستند،‌ یک جنایت و حق‌کشی بزرگ رقم خورد و قلب هر انسانی را به درد  آورد.

حجت‌الاسلام رضا کاکاوند، مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توانیر نیز در این مراسم با بیان اینکه کشور پیش از انقلاب 57 در حال حرکت به سمت سقوط و انحطاط بود تصریح کرد:‌ با همت و به برکت خون جوانان این مرزوبوم،‌ ایران عزیز اسلامی نجات پیدا کرد و حفظ شد.

وی افزود: وقتی به سرگذشت هشت سال دفاع مقدس نگاه می‌کنیم، درمی‌یابیم که هر خانواده و هر فرد در این جریان، دنیایی از اخلاص، غرور و استقامت را داشتند که با حفظ روحیه استقامت خود باعث شدند دشمنان  بفهمند نمی‌توانند ایران را با جنگ سخت نابود کنند و باید برای اهداف شوم خود از جنگ نرم استفاده کنند.

کاکاوند، رسانه را یک قدرت تعیین‌کننده و اثرگذار در جنگ نرم برشمرد و با اشاره به ضعف سواد و عملکرد رسانه‌ای در کشور در این جنگ، ادامه داد:‌ دشمنان در این جنگ به‌گونه‌ای تصویرسازی کرده‌اند که باوجود کودک‌کشی و جنایت و ظلم علیه مردم مظلوم فلسطین، بازهم خودشان را محق بدانند. پس‌ نیاز است که ما در این جنگ رسانه‌ای بیش‌ازپیش فعال و قوی باشیم و به‌جای اینکه مجبور به فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی باشیم، پیروز این جنگ و میدان بوده و تنها مصرف‌کننده نباشیم.

ابوالفضل اسدی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد و رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان نیز در این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت مظلومانه مردم فلسطین و غزه؛ مقدم خانواده معظم شهدا و ایثارگران صنعت آب و برق استان یزد را در این جمع گرامی داشت.

وی پیام برگزاری این مراسم را تکریم و گرامی‌داشت شهدا و از جان گذشتگان و ایثارگران انقلاب اسلامی عنوان کرد و از اخلاص و حضور این عزیزان در جبهه‌های مختلف مانند مدافع حرم و مدافع سلامت که برگ زرینی در تاریخ کشور عزیزمان رقم زدند و بدون هیچ چشم‌داشتی زمینه‌ساز سربلندی و سرافرازی ایران عزیز شدند قدردانی کرد.

یادآور می‌شود، حضور پیکر مطهر یک شهید گمنام در مراسم گرامیداشت شهدای صنعت آب و برق استان، زینت‌بخش این مراسم بود. در پایان نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های سیدیعقوب محمد مرادی مشاور سابق وزیر نیرو در امور ایثارگران، از ایثارگران شرکت های زیرمجموعه صنعت آب و برق استان یزد قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha