دومین نمایشگاه «تجارت حلال» لندن آذرماه برگزار می‌شود
کد خبر: 4175045
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۰

دومین نمایشگاه «تجارت حلال» لندن آذرماه برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه بین‌المللی «تجارت حلال» لندن، اول و دوم ماه دسامبر (10 و 11 آذرماه) در لندن برگزار می‌شود و هدف از برپایی آن، معرفی آخرین تحولات در حوزه‌های مختلف صنعت حلال است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از Salaam Gateway، این نمایشگاه علاوه بر نمایش محصولات تولید‌کنندگان مطرح حلال در عرصه بین‌المللی، میزبان کنفرانسی با محوریت اقتصاد حلال با عنوان «کنفرانس اقتصاد حلال 2023» خواهد بود.

در این کنفرانس، متخصصان حوزه صنعت بین‌المللی حلال، آخرین ایده‌ها، نوآوری‌ها و نظرات خود در این بازار  را به اشتراک خواهند گذاشت.

این دومین دوره از نمایشگاه بین‌المللی تجارت حلال در لندن است که با حضور نمایندگان دولت‌ها، صاحبان صنایع و مصرف‌کنندگان برگزار می‌شود.

نخستین نمایشگاه تجارت حلال لندن و کنفرانس اقتصاد حلال 2022 بیش از 6000 بازدیدکننده با شرکت از 22 کشور داشت. این رویداد میزبان بیش از 100 سخنران ملی و بین‌المللی و بیش از 150 غرفه‌دار بود.

در وب سایت این نمایشگاه آمده است: «اکسپوی حلال لندن فرصت را برای گسترش جمعیت هدف خود به‌عنوان یک بازار بکر با ۱,۸ میلیارد نفر مشتری بالقوه فراهم می‌کند. این رویداد با مجموعه‌ای از سخنرانی‌های کلیدی، پنل‌های مختلف و عرضه مطالعات موردی، فرصتی عالی برای همه علاقه‌مندان به بازاریابی، تأمین محصولات یا خدمات بازار جهانی حلال است که به سرعت در حال گسترش است».

بر اساس گزارش رویترز، گردش مالی صنعت جهانی غذای حلال بالغ بر ۲ تریلیون دلار است و در آینده، می‌تواند ۲۰ درصد از تجارت مواد غذایی جهان را به خود اختصاص دهد و آن را به آینده‌دارترین بخش جانبی در صنایع جهان امروز تبدیل کند.

انتهای پیام
captcha