ضرورت توجه به مخاطب‌شناسی و جریان‌سازی مردمی کنگره شهدا
کد خبر: 4172512
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج:

ضرورت توجه به مخاطب‌شناسی و جریان‌سازی مردمی کنگره شهدا

عبدالرضا آزادی از برگزاری هفت کنگره ملی شهدا طی سال‌ جاری در کشور خبر داد و گفت: در برگزاری کنگره شهدا باید بتوان پیام شهدا را به دل‌ها منتقل کرد و مخاطب‌شناسی و جریان‌سازی مردمی کنگره شهدا مدنظر باشد.

عبدالرضا آزادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیجبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، عبدالرضا آزادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج، یکشنبه، 9 مهرماه در جلسه هماهنگی ستاد کنگره ملی شهدای استان لرستان که با حضور حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، فرهاد زیویار، استاندار لرستان و اعضای این ستاد در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به برگزاری هفت کنگره ملی شهدا طی سال‌ جاری در کشور گفت: در برگزاری کنگره شهدا باید بتوان پیام شهدا را به دل‌ها منتقل کرد و مخاطب‌شناسی و جریان‌سازی مردمی کنگره شهدا مدنظر باشد و در این زمینه صدا‌وسیما و اصحاب رسانه نقش مهم و محوری دارند. 

وی با بیان اینکه دبیرخانه‌های کنگره‌های شهدا به دبیرخانه‌های دائمی تبدیل شده و پنج سال یک‌بار باید کنگره برگزار کنند، افزود: شهدا امیدآفرین هستند و اکنون لرستان به قله برگزاری اجلاسیه کنگره نزدیک شده‌ است.

آزادی به پیشرفت خوب استان لرستان در کمیته‌های ۲۲گانه کنگره ملی شهدا اشاره کرد و ادامه داد: این کنگره آبان‌ماه امسال با حضور مسئولان کشوری و استانی در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد نیز در این جلسه، با بیان اینکه تأثیر برکت خون شهدا، ایثار و فداکاری، جانبازان، هم در امور دنیوی و اخروی امری مسلم، قطعی و آشکار است، اظهار کرد: ملتی که بهترین فرزندان خود را تقدیم کرده است، خداوند تبارک و تعالی نیز این برکت و تأثیر را در خون شهدا قرار می‌دهد.

وی هدف از برگزاری کنگره ملی شهدا در لرستان را تحکیم آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی دانست و افزود: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و نشاندن پیام شهدا بر دل‌ها و باورها از جمله اهداف این کنگره است.

فرهاد زیویار، استاندار لرستان نیز با بیان اینکه ششم آبان آغاز کنگره شهدا در لرستان است، افزود: برگزاری کنگره شهدا یک اقدام جهادی است و اقداماتی که مسئولان برگزاری کنگره انجام می‌دهند مصداق کار جهادی است.

وی شهدا را الگوهای ایثار، فداکاری و غیرت دانست و گفت: از زمانی که بنا شد کنگره شهدا در استان برگزار شود تاکنون لرستان ۱۱ شهید والامقام را تقدیم نظام اسلامی ملت کرده است. تقدیم این تعداد شهید در استان در یک سال گذشته نشان می‌دهد که کاروان فداکاری، ایثار و شهادت در این خطه همچنان در جریان و حرکت است و راه شهدا همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha