پیام نماینده ولی‌ فقیه در لرستان در پی شهادت «سعید پناهی‌‌فرد»
کد خبر: 4172054
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

پیام نماینده ولی‌ فقیه در لرستان در پی شهادت «سعید پناهی‌‌فرد»

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در پیامی شهادت مدافع نظم و امنیت، سرهنگ «سعید پناهی‌‌فرد» را تسلیت گفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی ‎فقیه در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در پی شهادت مدافع نظم و امنیت، سرهنگ «سعید پناهی‌‌فرد» پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به این شرح است:

«عروج جانگداز شهید مدافع اسلام و سرزمین ایران و دلاورمرد جان بر کف و وظیفه‌شناس لرستانی، سرهنگ سعید پناهی‎فرد که در عملیات مبارزه با اشرار کوردل به درجه رفیع شهادت نائل آمد، موجب تأثر گردید.

شهادت در راه حق و دفاع از میهن اسلامی، افتخار بزرگی است که شامل حال بندگان پاکی می‌شود که شهادت را در آغوش گرفتند و سرای باقی آخرت را به دنیای فانی ترجیح داده و در جوار ذات اقدس احدیت به فلاح و رستگاری نائل شدند.

علی‌رغم دشمنی مستمر معاندان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی، اقتدار و عزت کشور عزیزمان با پاسداری و جانفشانی جوانان و سربازان این مرز و بوم در دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی روز به روز مستحکم‌تر می‌شود.

امنیت و اقتدار امروز ایران عزیز در گرو غیرت دلاورمردانی است که بی‌هیچ ادعایی در اقصی‌نقاط کشور از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حراست کرده و در این مسیر پُرمخاطره تاکنون شهدای فراوانی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

اینجانب شهادت این فرزند لرستانی و خدمتگزار در فرماندهی انتظامی را به ساحت حضرت امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی مجموعه فرماندهی انتظامی و عموم مردم استان لرستان، خصوصاً مردم شهیدپرور کوهدشت، و خانواده و بازماندگان این شهید سرافراز، تسلیت عرض می‌نمایم.

از عموم مردم انقلابی و متدین شهرستان کوهدشت درخواست می‌کنم، به‌منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، در مراسم تشییع پیکر پاک این شهید والامقام، که در شهرستان کوهدشت برگزار می‌شود، شرکت کنند.»

انتهای پیام
captcha