باز نشر فصل دوم رادیو اینترنتی سواد آوا
کد خبر: 4171219
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

باز نشر فصل دوم رادیو اینترنتی سواد آوا

فصل دوم مجموعه رادیویی اینترنتی سواد آوا از سوی فرهنگسرای رسانه بازنشر می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، رادیو اینترنتی سواد آوا نخستین تجربه رادیو اینترنتی با موضوع سواد رسانه‌ای است که با مدیریت فرهنگسرای رسانه و مشارکت مؤسسه مسیر رسانه برای مخاطبین فضای مجازی آغاز به کار کرده است.

هدف از تولید این برنامه‌ها، ارتقای سواد رسانه‌ای در سطح جامعه و حرکت به سمت ایجاد نهضت سواد رسانه‌ای است. فصل دوم رادیو سواد آوا شامل ۱۰ قسمت است که هر قسمت شامل بخش‌هایی، چون نمایش رادیویی، مصاحبه مردمی، گفت‌وگو با کارشناس و معرفی منابع مطالعاتی درباره موضوع برنامه با اجرای استاد سید احمدموسوی صمدی می‌باشد.

در این فصل با کارشناسانی به نام از جمله اساتید مدرسی، سادات، رجبی، حق پناه و تقوی گفت‌وگو شده است. در فصل دوم مجموعه رادیویی اینترنتی سواد آوا سعی شده تا با رویکرد مسئله‌محور، در هر برنامه یک مسئله و مشکلی که خانواده‌ها در مواجهه با رسانه‌ها با آن رو به رو هستند، بررسی و راهکار‌های کاربردی مناسبی ارائه شود.

باز نشر مجموعه رادیویی اینترنتی سواد آوا در روز‌های دوشنبه و پنج شنبه هر هفته در صفحات مجازی فرهنگسرای رسانه از جمله پلتفرم شنوتو و سایت اینستاگرام فرهنگسرای رسانه قابل دسترس برای عموم خواهد بود.

انتهای پیام
captcha