سرپرست جهاددانشگاهی لرستان با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری دیدار کرد
کد خبر: 4170724
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

سرپرست جهاددانشگاهی لرستان با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری دیدار کرد

فرهاد فرامرزیان، سرپرست جهاددانشگاهی لرستان با سیروس ابراهیمی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان دیدار کرد و از توانمندی‌های این نهاد در زمینه درمان ناباروری مطالبی را بیان کرد.

دیدار سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداریبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد فرامرزیان، سرپرست جهاددانشگاهی واحد لرستان امروز، یکم مهرماه در دیدار با سیروس ابراهیمی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان با اشاره به ظرفیت‌های جهاددانشگاهی استان لرستان، گفت: جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف دارای ظرفیت‌های متنوعی است که می‌تواند در جهت توسعه استان قرار گیرد.

وی با اشاره به وجود فعالیت مرکز ناباروری جهاددانشگاهی لرستان، افزود: این مرکز از ابتدای فعالیت تاکنون با پذیرش بیش از ۷ هزار نفر توانسته است به‌عنوان یکی از مراکز درمان ناباروری موفق در غرب کشور ارائه خدمات داشته باشد.

فرامرزیان با اشاره به لزوم توسعه مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان، ادامه داد: طرح توسعه این مرکز در فضای فیزیکی در سه طبقه، زیربنای ۷۵۰ متر و پیشرفت بیش از ۷۰ درصد نیازمند حمایت استاندار لرستان و معاونان است. 

سیروس ابراهیمی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه امروز چالش جمعیتی یکی از مسائل کشور است که باید از تمام ظرفیت‌ها برای حل آن و افزایش جوانی جمعیت استفاده کرد، گفت: یکی از راهکارهای مؤثر در راستای جوانی جمعیت درمان ناباروری است که جهاددانشگاهی در این حوزه موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه بقای موجودات به چرخه نسل است و داشتن فرزند یکی از آرزوهای فطری بشر است، گفت: کمک به توسعه مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام
captcha