آماده‌سازی 2.5 هکتار موکب خدمات به کودکان در عمود ۹۰۹
کد خبر: 4165798
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
با تلاش منطقه ۱۳ انجام شد

آماده‌سازی 2.5 هکتار موکب خدمات به کودکان در عمود ۹۰۹

شهردار منطقه ۱۳ از مراحل پایانی آماده‌سازی موکب ابنا‌الحسین(ع) خبر داد و گفت: حدود 2.5 هکتار ایستگاه خدمات به کودکان در عمود ۹۰۹ طریق‌الحسین(ع) راه‌اندازی شد.

آماده‌سازی دو و نیم هکتار موکب خدمات به کودکان در عمود ۹۰۹محمدهادی علی‌احمدی، شهردار منطقه 13 در گفت‌و‌گو با ایکنا، با اشاره به آماده‌سازی موکب ابنا‌الحسین(ع) در عمود ۹۰۹ طریق‌الحسین(ع) اظهار کرد: چمن مصنوعی برای استفاده کودکان و خانواده‌ها در این محل نصب شده است. ترامپولین و قایق کودک از دیگر لوازم ورزشی است که در راستای سرگرمی کوکان در این موکب استقرار یافته است. محلی نیز به نقاشی کودکان با محوریت اربعین حسینی اختصاص پیدا کرده است. 

علی‌احمدی ادامه داد: با توزیع ۴۰ هزار آب معدنی و شربت از زائران اربعین پذیرایی شده و ۱۰ هزار بسته فرهنگی نیز بین خانواده‌ها در ایام اربعین توزیع می‌شود. تعمیر ویلچر، چرخ دستی و کالسکه و دوخت لباس و کیف و کفش نیز از دیگر خدماتی است که در موکب ابناالحسین(ع) ارائه می‌شود. 

شهردار منطقه۱۳ با بیان اینکه بیش از 10 غرفه از قبیل، کودک و مشاوره در موکب ابناالحسین(ع) فعالیت می‌کنند، بیان کرد: خیمه‌ای نیز برای استراحت زئران طراحی شده که ظرفیت پذیرش بیش از هزار نفر را دارد.

انتهای پیام
captcha