برپایی 95 موکب توسط خانواده شهدا و ایثارگران در ایام اربعین
کد خبر: 4164356
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
قاضی‌زاده بیان کرد:

برپایی 95 موکب توسط خانواده شهدا و ایثارگران در ایام اربعین

رئیس بنیاد شهید گفت: در ایام اربعین ۹۵ موکب توسط خانواده شهدا و ایثارگران برپا و در سکوهای داخلی به صورت شبانه روزی برنامه خواهند داشت.

به گزارش ایکنا، مهر نوشت: امیر حسین قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم رونمایی از پویش «همسفر من» و بدرقه دختران شهدا برای سفر اربعین، بیان کرد: در ایام اربعین ۹۵ موکب توسط خانواده شهدا و ایثارگران برپا و در سکوهای داخلی به صورت شبانه روزی برنامه خواهند داشت.

با بیان اینکه پویش «همسفر من» و بدرقه دختران شهدا برای سفر اربعین اقدام جمعی و با همکاری فعالان مجازی و مردم صورت گرفته و ما نقش پشتیبانی و حمایتی داریم، گفت: شیعه و محبین اهل بیت (ع) در مراسم اربعین در حال تمرین زندگی دوران ظهورند و اکنون زمان کارآموزی برای حضور حضرت مهدی است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: برخی تمام زندگیشان حسینی است و با حب حسین مشغول کار در این حوزه هستند.

قاضی زاده هاشمی گفت: من شب قبل اربعین در خانواده انقلابی در مشهد به دنیا آمدم برای همین والدین من نامم را حسین گذاشتند و همه زندگی خود را مدیون اهل بیت (ع) هستم.

وی بیان کرد: الگوی من از نوجوانی شهید چمران بود؛ ایشان چهره‌ای فرهیخته و تحصیلکرده بود و همه زندگی را به خاطر خدا کنار می‌گذارد و در راه خدا شهید می‌شود، برخلاف برخی که برای زندگی بهتر و چند دلار حقوق بیشتر زندگی در ایران را ترک می‌کنند.

قاضی‌زاده گفت: پویش همسفر من زیارت شهدا است که زائران جوان و نوجوان در مسیر پیاده‌روی انجام می‌دهند و هر عزیزی برای هر شهیدی که می‌شناسد زیارت و مردم را هم با سبک زندگی آن شهید آشنا می‌کند.

انتهای پیام
captcha