انتخاب «محمدرضا شهبازی» به عنوان چهره سال سواد رسانه‌ای
کد خبر: 4161687
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱

انتخاب «محمدرضا شهبازی» به عنوان چهره سال سواد رسانه‌ای

محمدرضا شهبازی در آیین اختتامیه دومین رویداد ملی سواد رسانه‌ای کشور به‌عنوان چهره سال سواد رسانه‌ای تجلیل شد.

انتخاب «محمدرضا شهبازی» به عنوان چهره سال سواد رسانه‌ایبه گزارش ایکنا، آیین اختتامیه دومین رویداد ملی نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی امروز نوزدهم مرداد همراه با تجلیل از مدرسان برتر سواد رسانه‌ای، معرفی چهره سال سواد رسانه‌ای، تجلیل از خانواده معظم شهدا و تجلیل از برگزیدگان برتر رویداد ملی نسرا در سالن همایش‌های باغ ملی شهر قدس برگزار شد.

محمدرضا شهبازی در آیین اختتامیه دومین رویداد ملی سواد رسانه‌ای کشور به‌عنوان چهره سال سواد رسانه‌ای معرفی و تجلیل شد.

محمدرضا شهبازی مجری برنامه «پاورقی» و برنامه «سید خندان» شبکه دو سیما بود که با این برنامه به شهرت رسید. این نویسنده و مجری تلویزیونی، سابقه نویسندگی فیلمنامه سریال وضعیت زرد را نیز در کارنامه خود داد. او یکی از مجریان انقلابی و طنزپردازان ایرانی است که از نوجوانی وارد عرصه فرهنگی و طنز شده است.

در آیین اختتامیه رویداد بزرگ سواد رسانه‌ای کشور، برگزیدگان معرفی و تجلیل شدند. بیش از ۳ هزار اثر به دبیرخانه دومین رویداد ملی سواد رسانه‌ای ارسال شده بود که از میان این آثار نفرات برتر و برگزیده معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

نجیبه پورکریم از استان آذربایجان‌شرقی، سبحان غیث‌محمدی از ایلام و افشین حسینی از سیستان و بلوچستان در بخش اینفوگرافی عناوین نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش موشن‌گرافی محمدکریم ابراهیمی از استان کرمان اول شد، محمدامین ملک‌ثابت از استان یزد به رتبه دومی رسید و حسین کرم‌خانی از استان ایلام عنوان سومی را از آن خود کرد.

همچنین در بخش سخنرانی سیده مریم سیادت از استان سمنان عنوان نخست را به دست آورد، رضا یوسف‌زاده از استان تهران دوم شد و عبیدالله رئیسی از استان سیستان و بلوچستان به رتبه سومی رضایت داد.

در بخش کتاب و اپلیکیشن هم به ترتیب فائزه شفیعی از تهران بزرگ رتبه سومی را به خود اختصاص داد و فاطمه مکبریان از استان سمنان شایسته تقدیر شد.

محمدحسن ابوالحسنی از تهران بزرگ هم در بخش پوستر عنوان سومی را به خود اختصاص داد و حدیث قاسمی‌منش از استان لرستان شایسته تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha