رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان معرفی شد
کد خبر: 4161301
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان معرفی شد

طی مراسمی حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا غلامی به‌عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان معرفی شد.

آیین معارفه رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با صدور حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا غلامی، معاون سابق فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان را به‌عنوان سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان منصوب کرد.

آیین معارفه حجت‌الاسلام غلامی، رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان امروز، 18 مردادماه با حضور جمعی از طلاب و روحانیون و مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در دفتر نماینده ولی ‎فقیه در استان و امام‌ جمعه خرم‎آباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدلطف‌اله حیات‌الغیب، رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در این آیین تکریم و معارفه اظهار کرد: شورای تبلیغات اسلامی با لحظه‌شناسی یکی از ارکان اصلی نمایش قدرت نظام و مردم‌سالاری دینی است.

وی ادامه داد: بیش از 300 برنامه بزرگ ‌و شاخص و مأموریت‌های ابلاغ شده و روزشمارهای تقویمی و برنامه‌های مشارکتی با ادارات و هیئت‌های مذهبی با تعامل سازنده با دستگاه‌های فرهنگی و گرفتن ایده از نخبگان طی این مدت از سوی این شورا برگزار شده است.

حیات‌الغیب تصریح کرد: همچنان خود را سرباز نظام می‌دانم و از همه مسئولان تقاضا دارم همچنان مانند گذشته نهایت همکاری را با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha