دوره آشنایی با مقدمات تدبر در قرآن از سوی مرکز مجازی ذکر مبارک
کد خبر: 4157310
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳

دوره آشنایی با مقدمات تدبر در قرآن از سوی مرکز مجازی ذکر مبارک

دوره آشنایی با مقدمات تدبر در قرآن به صورت آفلاین و آنلاین از سوی مرکز مجازی ذکر مبارک برگزار می‌شود.

دوره آشنایی با مقدمات تدبر

به گزارش ایکنا، دوره آشنایی با مقدمات تدبر در قرآن از سوی مرکز مجازی ـ قرآنی ذکر مبارک از طریق اسکای روم به صورت رایگان و همزمان به صوت آفلاین برگزار می‌شود.

چگونگی پیاده‌سازی مفاهیم قرآن در زندگی، آموزش علل چرایی رجوع به قرآن، تدبر در سوره‌های فلق، ناس و ...، آشنایی با چگونگی زندگی با قرآن از جمله سرفصل‌های این دوره یک ساعته است.

این دوره روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 20 تا 21 با تدریس زارعیان، مدرس و پژوهشگر دوره‌های تدبر در قرآن، اول خرداد با مشارکت مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، مرکز قرآنی ذکر مبارک فعالیت خود را از عید فطر ۱۴۰۰ هجری شمسی در بستر فضای مجازی به نشانی https://eitaa.com/qalbemonib آغاز کرده است. این مرکز با مدیریت صفیه زینلی‌پور، حافظ کل قرآن و کارشناس علوم قرآن و حدیث و کارشناس ارشد گرایش تفسیر از دانشگاه یزد و از دانش‌آموختگان  مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران و با رویکرد اصلی تدبر در قرآن فعالیت می‌کند. وی حدود ۱۰ سال (از سال ۱۳۹۳ تا ۱۴۰۰) به عنوان مربی با مهد قرآن مرکزی جواد‌الائمه(ع) یزد همکاری داشته است. مربی فهم قرآن در یکی از دبستان‌های قرآنی یزد و معاون پرورشی مجتمع حضرت امام حسین(ع) یزد (متوسطه دوم) از جمله سوابق همکاری و فعالیت وی است. 

انتهای پیام
captcha